|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#27 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bikinibukse uten topp; hvor?
Gutter har også brystvorter. Hvorfor selges ikke topper til badebuksen til guttene hvis det er om å gjøre å skjule brystvortene?
|
|
|
#30 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bikinibukse uten topp; hvor?Jeg har diskutert dette flere steder på nett før, så jeg burde egentlig la være. Dessuten så var det vel ikke meningen å diskutere heller i denne tråden, flere går jo rett i forsvarsposisjon. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Viser tenner
|
Sv: Bikinibukse uten topp; hvor?De siste årene har jeg ikke funnet single bikinibukser, så jeg har kjøpt hel bikini. Lillemor bruker jo bare buksen, så vi har flere ubrukte topper liggende ... |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Bikinibukse uten topp; hvor?Jeg kjøpte topakning med bikinitruser til Storesøster i sommer. De fant jeg på H&M.
|
|
|
#33 |
|
flisespikker
|
Sv: Bikinibukse uten topp; hvor?Det er vel helt greit å spørre om det, Avelonia. Jeg skjønner heller ikke at det skal være noe galt i at småjenter går med bikini-/badetopp, når det er det store jenter og voksne damer gjør. Jeg synes selvsagt ikke de trenger å gjøre det (og gjør de det ikke, skjønner jeg selvsagt at man ikke ønsker å kjøpe det), men jeg synes det er forståelig om de har lyst på en slik topp, og ser ikke noe galt i det om de får det. (Og det med at poenget med en binikitopp er for å "holde brystene oppe" kjøper jeg heller ikke; det er da mange damer som ikke har noe "fysisk" behov for puppestøtte, men som likevel sjelden går toppløse på stranden.)
|
|
|
#34 |
|
søt
Sv: Bikinibukse uten topp; hvor?Er det så utrolig nøye da, hvis de VIL ha på topp fordi ungen syns det er fint eller stilig eller noe, det er jo en milelang forskjell på det å være hysterisk for å dekke seg til, til det å kunne ha på en topp fordi man har lyst der og da? Og likegjerne kunne gå uten neste gang? Hadde jeg hatt jente
|
|
|
#35 |
|
Ferdiglada
Sv: Bikinibukse uten topp; hvor?Eg er på linje med Skilpadda og Magica her. Eg lot min treåring velge sjøl i sommar, og det vart hipp som happ.
|
|
|
|
#36 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Bikinibukse uten topp; hvor?
|
|
|
#37 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Bikinibukse uten topp; hvor?Vel, min datter ønsker å gå naken, så å få på henne mer enn en bikinitruse er heller problematisk.
|
![]() |
|
|