Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bikinibukse uten topp; hvor?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-09, 11:56   #21
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bikinibukse uten topp; hvor?

@Avelonia: det er snakk om bikini til barn her.

Gammel 27-01-09, 11:56   #22
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hvorfor trenger man en topp?

Går du uten topp?

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 11:57   #23
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

@Avelonia: det er snakk om bikini til barn her.

Skjønner jo det.

Gammel 27-01-09, 11:57   #24
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Storesøster bruker alltid uv-tshirt så derfor trenger ikke vi topp.

Skjønner.

Gammel 27-01-09, 11:58   #25
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Går du uten topp?

Jeg har bryster. Har småjenter bryster?

Gammel 27-01-09, 12:01   #26
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg har bryster. Har småjenter bryster?

Nå er vel ikke akkuratt toppen laget til bryster da, den er vel for å skjule brystvortene.

Gammel 27-01-09, 12:02   #27
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er vel ikke akkuratt toppen laget til bryster da, den er vel for å skjule brystvortene.

Gutter har også brystvorter. Hvorfor selges ikke topper til badebuksen til guttene hvis det er om å gjøre å skjule brystvortene?

Gammel 27-01-09, 12:03   #28
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Skjønner jo det.

Ok. Det var ikke så opplagt at du skjønte det nemlig.

Gammel 27-01-09, 12:05   #29
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvorfor vil dere ikke ha topp da?

Min jente på 4 har ikke fått pupper, så ergo trenger hun ingen topp til å "holde dem" oppe

Abonnerer på tråden....

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 12:07   #30
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Jeg har diskutert dette flere steder på nett før, så jeg burde egentlig la være. Dessuten så var det vel ikke meningen å diskutere heller i denne tråden, flere går jo rett i forsvarsposisjon.
Så beklager att jeg spurte.

Gammel 27-01-09, 12:08   #31
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

De siste årene har jeg ikke funnet single bikinibukser, så jeg har kjøpt hel bikini. Lillemor bruker jo bare buksen, så vi har flere ubrukte topper liggende ...

Opp til str. 86/92 hadde de fleste kjedebutikkene single bikinibukser, men ved toårsalderen er det visst på tide å dekke seg til.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 12:43   #32
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte topakning med bikinitruser til Storesøster i sommer. De fant jeg på H&M.
Hun syntes det var greit uten toppen, helt til hun og ei klassevenninne skulle bade i sprederen her hjemme. Venninnen hadde nemlig bikini med bikinioverdel.

Gammel 27-01-09, 12:53   #33
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er vel helt greit å spørre om det, Avelonia. Jeg skjønner heller ikke at det skal være noe galt i at småjenter går med bikini-/badetopp, når det er det store jenter og voksne damer gjør. Jeg synes selvsagt ikke de trenger å gjøre det (og gjør de det ikke, skjønner jeg selvsagt at man ikke ønsker å kjøpe det), men jeg synes det er forståelig om de har lyst på en slik topp, og ser ikke noe galt i det om de får det. (Og det med at poenget med en binikitopp er for å "holde brystene oppe" kjøper jeg heller ikke; det er da mange damer som ikke har noe "fysisk" behov for puppestøtte, men som likevel sjelden går toppløse på stranden.)

Gammel 27-01-09, 12:53   #34
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Er det så utrolig nøye da, hvis de VIL ha på topp fordi ungen syns det er fint eller stilig eller noe, det er jo en milelang forskjell på det å være hysterisk for å dekke seg til, til det å kunne ha på en topp fordi man har lyst der og da? Og likegjerne kunne gå uten neste gang? Hadde jeg hatt jente så ville jeg latt henne få velge selv. Jeg hadde samtidig passet på å snakke om dette med nakenhet også, slik at hun skjønte det ikke var nødvendig før man ble "tenåring og flau".

Gammel 27-01-09, 14:01   #35
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg er på linje med Skilpadda og Magica her. Eg lot min treåring velge sjøl i sommar, og det vart hipp som happ.

Gammel 27-01-09, 14:02   #36
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er vel helt greit å spørre om det, Avelonia. Jeg skjønner heller ikke at det skal være noe galt i at småjenter går med bikini-/badetopp, når det er det store jenter og voksne damer gjør. Jeg synes selvsagt ikke de trenger å gjøre det (og gjør de det ikke, skjønner jeg selvsagt at man ikke ønsker å kjøpe det), men jeg synes det er forståelig om de har lyst på en slik topp, og ser ikke noe galt i det om de får det. (Og det med at poenget med en binikitopp er for å "holde brystene oppe" kjøper jeg heller ikke; det er da mange damer som ikke har noe "fysisk" behov for puppestøtte, men som likevel sjelden går toppløse på stranden.)

Hvis min datter følte at hun MÅTTE gå med bikinitopp ville jeg sett på det som et problem. Når de derimot bruker det som et helt vanlig klesplagg og tar den av når de måtte ønske det og skifter uten tanke for hvem som ser eller ikke, da har jeg ingen problemer med det.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 14:29   #37
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, min datter ønsker å gå naken, så å få på henne mer enn en bikinitruse er heller problematisk.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.