Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg ble så glad

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-06, 02:26   #21
TBM
Passiv

Standard

Sv: Jeg ble så glad

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Helt klart.

Men man aksepterer jo MYE av en mann som kjøper rødvin og favorittwhiskey og te og blomster og duk og lysestaker!

Håper du har takket ham godt!

Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 02:27   #22
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Men man aksepterer jo MYE av en mann som kjøper rødvin og favorittwhiskey og te og blomster og duk og lysestaker!

Håper du har takket ham godt!

Det er det han vet, vettu. Han har fått lønn for strevet.

Gammel 10-12-06, 09:55   #23
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bra jobba av helten din, Safran. Kva skal du gjere for å toppe dette?

Gammel 10-12-06, 09:59   #24
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Bra jobba av helten din, Safran. Kva skal du gjere for å toppe dette?

Disse mannfolka er da enkle sjeler, man trenger ikke store fantasien for å glede dem tilbake

Gammel 10-12-06, 10:01   #25
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Disse mannfolka er da enkle sjeler, man trenger ikke store fantasien for å glede dem tilbake

Trur mannen min hadde vore skuffa om det var det einaste eg parerte med.

Safran, du må nok kjøpe deg julenissedamekjole på Kondomeriet.

Gammel 10-12-06, 10:03   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Imponerende!

Tror ikke jeg skal gå rundt og forvente noe sånt av min mann nei

Men så lenge han er med og drar kortet på IKEA idag så er jeg fornøyd

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 13:38   #27
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Trur mannen min hadde vore skuffa om det var det einaste eg parerte med.

Safran, du må nok kjøpe deg julenissedamekjole på Kondomeriet.

Eh. Tror ikke det. Han har fått sove til halv ett idag, det får holde.

Gammel 10-12-06, 17:57   #28
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Eh. Tror ikke det. Han har fått sove til halv ett idag, det får holde.

Verdas beste belønning. Dokke er definitivt skuls.

Gammel 10-12-06, 19:25   #29
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow! For en flink Safron!

Det er nok julestemningen som har innhentet ham.

Jeg tror at hvis menn skjønte hvor UTROLIG glade vi blir for sånne ting, så hadde de gjort det MYE oftere. Heftig belønning, stor takknemlighet og mye kos til kvelds er derfor lurt om man ønsker gjentagelse.

Gammel 10-12-06, 19:28   #30
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Poly - I know. Done.

Gammel 10-12-06, 19:32   #31
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Helten er en mann etter mitt hjerte!!!

Som dere kan koze dere nå i adventstida!

Gammel 10-12-06, 19:41   #32
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Han har fått sove til halv ett idag, det får holde.

Safran vet nok hva menn liker ja.
:notererødvinpåhandlelisten:

Ben "trøtt" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 19:48   #33
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Flinke, snille, smarte safranmannen. Tips er videresendt til mannen her i huset.

Gammel 10-12-06, 19:59   #34
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det synes jeg var veldig hyggelig gjort av helten, safran.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 20:42   #35
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

:imponert:

Gammel 10-12-06, 20:54   #36
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

For en flott overraskelse i julestria!

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 00:22   #37
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så flott av mannen! Du har nok vært veldig snill, Safran

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.