|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Crocs - størrelserIben bruker 26, ett par i 27, nå, så sommerskoene blir muligens 27. På Taylorshoes opererer de med 25/26 og 27/28. De er ganske gode i størrelsen, syns jeg. Noen som har erfaring med små føtter i str 26/27 og crocs? Er det noen typer som sitter bedre på beina enn andre?
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Crocs - størrelserCrocklings sitter best på bena. Da kan de godt være litt for store. Cayman og lignende vil da være snublefeller. Lillebror har vært sånn mellomkar i sko, og har brukt Crocklings hovedsaklig, selv om han nå venter på et par litt for store Spidermancrocks i 10/11. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Crocs - størrelserEr det disse med "stoff" øverst, som man får med f.eks. askepott og sånn?
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Crocs - størrelserDette er vel croclings, tror jeg. Sitter veldig mye bedre på foten en de med sånn "voksenhempe" bak.
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Crocs - størrelserAh, sånne hadde Iben i fjor, ja. Eneste som er kjipt med de, er at sanden setter seg sånn i stoffet.
|
|
|
#7 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Crocs - størrelser
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Crocs - størrelserDet er jo omtrent som bikinistoff, bare tykkere. Sanden setter seg godt i porene.
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Denne typen har jeg aldri sett, hvor kjøper dere dem? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
www.taylorshoes.com |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er forresten tilbud på en del crocs der nå, bl.a. Crocling. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Sv: Crocs - størrelserJa mange tilbud der inne. Bestilte tre par i går. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bestiller dere ett og ett par derfra, for å komme under 200-grensen?
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Sv: Crocs - størrelserTidligere har jeg bestilt dem separat, men de skriver gjerne lavere verdi utenpå, sånn at de kommer under grensa. Så jeg forsøkte med tre i en smell nå da. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Crocs - størrelserJeg liker både Croclings og Otter. Poden som bruker 25/26, mest 26, i sko kan ikke bruke Otter i 27/28 nå, mens 25/26 er i snaueste laget. Han bruker dem som innesko, med tekniske ullsokker i.
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Crocs - størrelserStorebror bruker Cayman, og Lillebror Croclings. De sitter mye bedre på enn de vanlige crocsene. |
|
![]() |
|
|