|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"
|
|
|
#23 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns det er lettere å være Ari-fan nå jeg! Fyren er jo rasende festlig. Nå er vi nesten tilbake der hvor han kastet hansken og utfordret til duell og man ikke visste om kurtiseringen av Märtha var et pr-stunt eller ekte. Det var vanskelig å være fan når hna kom med mislykka "morradi"-vitser til Robbie Williams. Jeg liker Ari best når han fornærmer folkesjela.
|
|
|
#24 |
|
Borte
|
Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Kanskje Erlend Loe nå må males i egghvit?
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#26 |
|
Princess Skids and Scars
|
Nei, det er jo nå det er lett! Den pompøse mannen er jo kjempeunderholdende. Samtidig er det beundringsverdig at han fortsatt er som han er, og ikke har blitt knukket av jantelovenpjattet. Friskt pust. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Borte
|
Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Man trenger jo ikke janteloven for å heve brynene av Ari Behn. Det holder at han åpner munnen. Både i Sverige og Norge.
|
|
|
#29 |
|
intro
|
Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Jeg synes også at utspillet til Behn i og for seg var morsomt, men dessverre ikke særlig treffende. Etter mitt syn varierer Erlend Loes bøker i kvalitet, men jeg synes uansett han er mer nyskapende enn et bord i omtalte materiale. Betegnelsen furubord passer kanskje bedre på en kvinnelig forfatter som er nevnt i tråden.
|
|
|
|
#30 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
|
|
#31 |
|
Glad
|
Ja det var akkurat noe sånt jeg var tenkt å foreslå.
|
|
|
#32 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, hvordan var det med det egentlig. Jeg er fortsatt ikke helt sikker på om han er en con man som ble fanget av sitt eget påfunn eller ikke. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
ctrl+z
|
Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Ari Behn aka Varig Mehn, burde muligens snart ta seg en pause? Morsomt og underholdende, men litt kjedelig å høre på all drittslengingen når det pågår for lenge. At VG og Dagbladet trykker alt tilsynelatende usensurert burde vel også snart vurderes.
|
|
|
#35 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Jeg hadde glatt pult furubordet, men chesterfielden tror jeg neppe hadde passet.
|
|
|
#36 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Jeg liker Loe, dvs jeg likte ham veldig godt, men jeg har litt på følelsen av at enkelte av bøkene hans kanskje ikke vil stå seg like godt med tiden. Om det kvalifiserer til å være et furubord har jeg ingen formening om, men jeg har hørt at tre, furu og naturmaterialer er det nye kaffe latte eller noe sånt. Så kanskje jeg tar feil. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Nei, for eg finner ingen trøst eller humor i vårt øglie furubord (forøvrig dekorert med ringar etter brennevinsflasker, hakk etter dansing på bordet, pennestrekar og anna "særpreg").
|
|
|
#38 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Jeg synes ikke Loe akkurat kan sammenlignes med et furubord, nei. Ikke slik jeg tenker på furu i alle fall. Jeg tenker på Loe som litt rar og sær, jeg. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
ctrl+z
|
Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Jeg har lest "Trist som faen" og ble nettopp det. Jeg synes likevel lite handler om hans forfatterskap, det er jo han selv som legger fokuset over på hans person. Vittig, vulgært og noe å humre av. Han har sikkert skrevet noe litt mer vellykket enn nevnte bok. Håper jeg.
|
![]() |
|
|