|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Kva er din fobi? | |||
Slangar |
![]() ![]() ![]() ![]() |
25 | 25,51% |
Edderkoppar |
35 | 35,71% |
Gnagarar |
9 | 9,18% |
Anna (spesifiser gjerne) |
33 | 33,67% |
Har ingen fobi |
18 | 18,37% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 98. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: fobiarEdderkopper kan få meg fastnaglet til gulvet.
![]() |
![]() |
#22 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Spinoff: fobiarAnna Sist redigert av Maz : 28-01-09 kl 17:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spinoff: fobiarJeg stemte annet. Jeg har hatt edderkoppfobi. Type ikke klare å bevege meg og hyperventilere. Nå er den i stor grad overvunnet. Men jeg klarer ikke å ta dem ut selv. Jeg får ikke lenger panikk, men klarer å være helt rolig, hente en nabo og fikse saken på den måten. De små bryr jeg meg ikke om. Så jeg er vel på stadiet der jeg ikke er redd, men bare misliker. Samme er det med slanger. Jeg kan helt fint så 5 cm fra en slange, men jeg ønsker ikke å berøre den.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: fobiarJeg har fobi mot broer over vann, eller høyder over vann. Jeg får liksom en skummel dragning utfor kanten mot vannet, skikkelig grøss... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Spinoff: fobiarJeg har alltid hatt edderkoppfobi/tusenbein/kakerlakker, egentlig alt som er insektaktig og små og ekle. Men jeg føler at jeg har vokst meg framover på det punktet, uten å ha jobbet veldig med det.
![]() |
#27 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinoff: fobiar
Du er sinnsyk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: fobiarJeg har totalt angst for mus og ekorn. Fugler er jeg også ganske redd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Spinoff: fobiarJeg liker slanger, både å holde dem og bare se dem. Går mye i mark/fjell og det er alltid en ekstra bonus når jeg ser hoggorm. Liker ikke når det myldrer av digre, feite edderkopper, synes det er litt ekkelt, men kan godt stå og se på dem hvis jeg er en meter borte. Taranteller er mer som "dyr", helt greie. Liker veldig godt øgler og firfisler også, og har absolutt ingen gnagerfobi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: fobiarMeitemarker - høres sikkert rart ut, men meitemarker, åmer og maggot er den store skrekken.
![]() |
#32 |
Borte
|
![]() Sv: Spinoff: fobiarJeg har angst og fobi for edderkopper. Jeg syns slanger er ekle, men jeg blir ikke så utafor som jeg gjør av edderkopper bare ved å se slanger eller ormer. Jeg kan stå helt uten redsel å se på en hoggorm på veien for eksempel.
![]() |
#33 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Spinoff: fobiarIkke fobi, jeg bærer nemlig ut små, søte edderkopper, men disse store edderkoppene klarer jeg bare ikke. De er überekle. Jeg har vel ingen andre fobier, men er redd en hel masse. Redd når vi går tur og ungene går for nærmt kanten. Redd for å falle ned fra store høyder (så ikke høydeskrekk persay), redd for at flyet mitt skal kræsje, haiangrep og andre sannsynlige fiske- eller dyreangrep. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: fobiarJeg har nok ingen fobier. Det nærmeste jeg kommer er telefonskrekk - jeg liker ikke å ringe ut, men kan godt motta samtaler.
![]() |
#36 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: fobiarAcrophobia - høydeskrekk
![]() |
#38 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: fobiarDet nærmeste jeg kommer en fobi er høydeskrekk. Jeg kan bli svimmel og føle at jeg mister kontrollen bare jeg klatrer til toppen av en gardintrapp. Og som Maiden takler jeg ikke bilder av høyder heller (fikk faktisk i sin tid høydeskrekk av det brettet der Super Mario hopper fra plate til plate for ikke å falle ned i lava eller hva det er. Kom aldri videre siden jeg ikke turde å se på.
![]() |
#39 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Spinoff: fobiarÅh! Jeg har en fobi! Haifobi. Omtrent så meningsløst som det er mulig å få det. Men jeg blir svimmel bare jeg ser dem på TV og er sikker på at den første som får forsideoppslag i VG for å ha blitt spist av en hai på Frysja, det er meg.
![]() |
#40 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Spinoff: fobiar
Haiangrep ja, høyst sannsynlig.
![]() |
|
|