|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sprekeste mann?Mannen min stiller nok ikke godt ann i den konkurransen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Sprekeste mann?Han kunne vært sprekere, men han kunne vært slappere også. Han er definitivt ikke lat i hvert fall. |
![]() |
![]() |
#27 |
Alenepappa
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Sprekeste mann?Ved å nesten ikke trene er jeg blitt mye flinkere på så mye annet :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Leser
|
![]() Sv: Sprekeste mann?Maxine, han er nok sprekere enn min mann.
Det virker jaggu meg som om han er bedre enn meg i data også? Jeg mener, jeg vet ikke en gang hva en ku-kontroller er, langt mindre rapportere til den.
Ja! Now we are talking!
![]() |
#29 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Sprekeste mann?Min mann omtaler FP konsekvent som "den derre mamma-site'n" din. Sorry, torsken og dere andre mannfolk ...
![]() |
#30 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sprekeste mann?
Kif da!
![]() |
#32 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Sprekeste mann?Beklager, SP. Noen av oss.
![]() |
#33 |
Passiv
|
Defintivt. En moderne harems ordning er supert, de bor der og en selv bor her. |
![]() |
![]() |
#34 |
Einsam
|
Han hadde nok vært mer involvert i forumlivet om han ikke hadde trent så mye. Liksom |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Passiv
|
![]() Sv: Sprekeste mann?Det at skiløperne skal legge opp er bare et vårtegn det. Jeg er sånn på høsten jeg også. Da skal jeg legge opp syklingen. Gå over til noe annet osv. Så går det noen måneder også er vi i gang med å småtrippe frem mot vår og sykkel igjen. |
![]() |
![]() |
#36 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Jeg ser for meg et sånt skap som de har på togene, med øks og diverse i, og der det står "in case of emergency, break glass".
![]() |
#37 |
Passiv
|
Jeg vil ha et sånt skap, men med tryllestav jeg tror jeg. |
![]() |
![]() |
#40 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Sprekeste mann?Min mann er sprek, sånn ordentlig sprek altså. Han løper ultraløp - 6-timers og 24-timers. Galskap spør du meg
![]() |
|
|