Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ari Behn stemmer Ap (Vg)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-06, 19:23   #21
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ari Behn stemmer Ap. (Vg)

Ari er i aller aller høyeste grad en del av kongefamilien, og Märtha også, selv om hun har sagt fra seg prinsesse-tittelen aldri så mye.

Noe sjakktrekk å fortelle hva han stemmer var det kanskje ikke, på den andre side kom det vel ikke som noen bombe at han stemme AP med den vennekretsen han vanker i. Hadde kanskje trodd han til og med stemte SV jeg men...

Gammel 07-12-06, 19:25   #22
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette synliggjør egentlig hvorfor jeg er i mot monarkiet. Jeg synes det er helt sykt å tenke på at medlemmene av kongehuset ikke har stemmerett. Virkelig sykt.

Jeg klarer ikke å hisse meg opp over Aris tilståelser kjenner jeg. Samme hvor heslig han er. Han synliggjør jo ikke kongefamiliens politiske ståsted (som liksom ikke eksisterer ), man bør som kjent ikke stemme det samme selv om man er i familie.

Gammel 07-12-06, 19:58   #23
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg har aldri vært begeistret for herr Behn. Men min mor traff han denne uka. Hun sa at han var utrolig sympatisk og sjarmerende. Og hun kunne godt forstå at Martha falt for han.

Folk sier merkelig nok så. En form for sjarm som tydeligvis ikke slepper gjennom tv-ruta.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 09:35   #24
Solen
Tusenkunstner

Solen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Han der intresserer meg midt i ryggen, så hva han mener er meg likegyldig!

Gammel 09-12-06, 09:40   #25
Anuk

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Jeg klarer ikke å hisse meg opp over Aris tilståelser kjenner jeg.

Ikke jeg heller. Skjønner ikke at noen gidder å bry seg.....

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 11:42   #26
løven
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2006
løven er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

personlig gir jeg blaffen i hva han stemmer. får ikke gjort noe med det alikevel.
skjønner ikke helt hva som er så interesant med hva han stemmer på.

løven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 14:39   #27
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg tviler på at dette kom som noen bombe for folk flest. Det at han går ut og forteller hva han stemmer er likevel noe nytt i forhold til hvilken linje kongefamilien har kjørt.

Kongefamilien har i det hele tatt kjørt en svært lite kongelig linje de siste 8-10 årene. De vil være som folk flest, bli behandlet som konger og dronninger, prinser og prinsesser da det passer seg slik, og de synes det er knakende kjekt med lønn fra norske skattebetalere.

Gammel 11-12-06, 18:31   #28
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Kongefamilien har i det hele tatt kjørt en svært lite kongelig linje de siste 8-10 årene. De vil være som folk flest, bli behandlet som konger og dronninger, prinser og prinsesser da det passer seg slik, og de synes det er knakende kjekt med lønn fra norske skattebetalere.

Ooooh, her var det mye bitterhet.

Gammel 11-12-06, 20:25   #29
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ooooh, her var det mye bitterhet.

Bitterhet er feil ord, men jeg er veldig anti-anti-anti-konger og dronninger i det herrens år 2006. Synes det er en foreldet representasjonsform, og fatter faktisk ikke vitsen med kongefamilien.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.