Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-09, 00:39   #21
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg tror den kom i -87 eller -88.

Sommeren 1987.
Jeg har denne plata, den neste (Not Me, 1988) og den etter der (Glenn Medeiros, 1990).

Gammel 29-01-09, 00:39   #22
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Morsom tråd!

Det skyldes muligens nostalgi, men jeg synes den tyske gruppa Freiheit (tidligere Münchener Freiheit) hadde noen deilige svisker.

Hva er det med deg og tysk åttitallsmusikk? For det var vel du som hadde inngående kjennskap til Modern Talking? I alle fall uheldige sider ved sexlivet til én av dem.

Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 00:39   #23
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Så han forøvrig på tv da de gylne tider-gutta dro rundt. Og jeg må si at han ikke hadde beholdt sjarmen.....

Åh, jo! Jeg var helt åndeløs der jeg satt ...

Gammel 29-01-09, 00:53   #24
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elinblu: Brings me back!

(Kilde: youtube.com)

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 00:57   #25
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Jeg kommer hvertfall aldri til å innrømme utenfor dette forumet at jeg egentlig liker Creation med Muffe og Gækki enda.

(Kilde:

(Kilde:
(Kilde:

)
)
)

Åja. :elsket:

Tror ikke jeg har sett videoen før da.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 00:57   #26
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Elinblu: Brings me back!

(Kilde:

)

Og de lekre jakkene da, med skulderputer herfra til evigheten ...

Gammel 29-01-09, 06:36   #27
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Ikkenoe å være flau over, du er i godt selskap: http://www.foreldreportalen.no/forum...2&postcount=73

Jeg vedkjenner meg gjerne harrymusikken min, rock'n'roll har aldri vært noe jeg skammet meg over.

Men det finnes skampletter på mitt rulleblad:
aC har jo tidligere blitt litt desillusjonert over min fredagsskravletråd full av 90-talls hiphop, og jeg tror kanskje min største "guilty pleasure" må være at jeg fremdeles har en aldri så liten crush på denne karen:

(Kilde:
(Kilde:

)
)

Åååå, syns ikke det er noe å være flau over.

Gammel 29-01-09, 06:42   #28
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

(Kilde:

)

Sist redigert av Maiden : 29-01-09 kl 06:50.
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 08:14   #29
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikkenoe å være flau over, du er i godt selskap: http://www.foreldreportalen.no/forum...2&postcount=73

Jeg vedkjenner meg gjerne harrymusikken min, rock'n'roll har aldri vært noe jeg skammet meg over.

Men det finnes skampletter på mitt rulleblad:
aC har jo tidligere blitt litt desillusjonert over min fredagsskravletråd full av 90-talls hiphop, og jeg tror kanskje min største "guilty pleasure" må være at jeg fremdeles har en aldri så liten crush på denne karen:

(Kilde:
(Kilde:

)
)

Jeg hadde 2 90-kassetter som jeg hørte på da jeg skulle legge meg, den første var en kassett full av Ride on med AC/DC og den andre kassetten var med Glenn Medieros.. (Og det er ikke AC jeg rødmer for, så det er nevnt )

Gammel 29-01-09, 08:30   #30
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt flau over at jeg alltid setter på Stage Dolls på nachspiel.

Også har jeg en ting for Abba som jeg egentlig ikke helt vedkjenner meg.

Alle favorittene fra 80-tallet (Glenn feks) tar jeg frem med jevne mellomrom og finner ut at det slett ikke er alle som har stått seg. The Bangles, Sinead O'Connor og tidlig Madonna er fortsatt schwing, men Kim Wilde, Mariah McKee, Roxette og Samantha Fox er "my ears! my ears!".

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 29-01-09 kl 09:02.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 08:58   #31
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Ohne dich" med Rammstein. Jeg fatter ikke hvordan det gikk til.

Gammel 29-01-09, 09:06   #32
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var stor fan av Backstreetboys da jeg var yngre, og må herved innrømme at jeg tar meg selv i å nynne på "Show me the meaning of beeing lonely" og andre klæssikere i ny og ne.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 09:09   #33
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg er litt flau over at jeg alltid setter på Stage Dolls på nachspiel.

Da er vi to.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 09:56   #34
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Standard

(Kilde:

)
bare denne sangen altså.

Gammel 29-01-09, 10:17   #35
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns det er skikkelig pinlig hvor godt jeg liker denne, og flere andre av deres...

(Kilde:

)

Gammel 29-01-09, 10:26   #36
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har gjenoppdaget Roch Voisine nylig, og må innrømme at to av sangene er med i treningsmusikken for tiden. Noen andre som husker "Helene"?

Kilde: www.youtube.com

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 10:30   #37
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Hva er det med deg og tysk åttitallsmusikk? For det var vel du som hadde inngående kjennskap til Modern Talking? I alle fall uheldige sider ved sexlivet til én av dem.

Som presisert likte jeg aldri Modern Talking, men en skal ikke se bort fra at innkjøp av popbladet Bravo må bære sin del av ansvaret. (Og det med Dieter Bohlens brukne penis tror jeg stod i VG, altså. )

Som de ser ut, forresten, de Freiheit-folka!

Og ABBA, da, Kasia - den svakheten skammer jeg meg overhodet ikke over. De er jo geniale!

Gammel 29-01-09, 10:35   #38
Left
Passiv

Standard

Denne:

Den gir meg noen herlige flashbacks.

Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 10:43   #39
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Æsj, så kjedelig tråd.

Trodde jeg skulle komme inn hit og finne bekjennelser om både Vikingarna, Sputnik og Ole Ivars jeg nå.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 10:48   #40
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Jeg er ikke veldig stolt av at jeg fremdeles synes Spandau Ballet er ganske kule.

De er jo det.

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Så han forøvrig på tv da de gylne tider-gutta dro rundt. Og jeg må si at han ikke hadde beholdt sjarmen.....

Åh, jo! Jeg var helt åndeløs der jeg satt ...

Jeg var mer sånn:

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:22.