|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fireåring kastet av bro (Australia)http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ar...p?artid=536695
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Fireåring kastet av broTenk så redd hun må ha vært når faren tok tak i henne og gikk mot brua. Syke syke mann. Sist redigert av Left : 29-01-09 kl 19:54. |
![]() |
![]() |
#3 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fireåring kastet av broHva er deet som får en far til å gjøre så mot sitt barn? Jeg blir så lei meg og helt matt.
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Fireåring kastet av bro
![]() |
#5 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fireåring kastet av bro (Australia)Stakkars liten, så redd hun må ha vært
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fireåring kastet av bro (Australia)Jeg leste dette på nettet i morges, har egentlig ikke ord. Blir kvalm og dårlig av å tenke på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fireåring kastet av bro (Australia)Fytti rakkern, er det mulig. Mange syke mennesker ja
![]() |
|
|