|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Hvilken vinterdress er best? | |||
| ReimaTec |
|
42 | 40,38% |
| Troll |
|
14 | 13,46% |
| Ticket2Heaven |
|
26 | 25,00% |
| Mikk_line |
|
3 | 2,88% |
| Helly Hansen |
|
4 | 3,85% |
| Andre |
|
15 | 14,42% |
| Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress er best?Vi har hatt Troll siden 2003, men nå i høst ble jeg så lei det jævla foret, at jeg gikk over til Reima. Likte passformen godt på Troll, men nok er nok. Slitasjemessig virket Troll veldig god. Har ikke nok erfaring med Reimadressene til at jeg kan uttale meg om det. Har en ReimaTec og en Buller&Bong. Er det ikke det den heter? Foreløpig erfaring er dog at ReimaTec er lettere og vannet preller av. Det gjør den ikke på den andre, selv om han ikke blir våt gjennom direkte. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress er best?Jeg er mest fornøyd med Reima tec +, mens vanlig Reima tec skal jeg aldri mer kjøpe pga dårlig slitestyrke.
|
|
|
#63 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvilken vinterdress er best?Trolldressen skuffa meg også. Klissvåt til enhver tid.
|
|
|
#64 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilken vinterdress er best?ReimaTec. Ingen over - mange under. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vinterdress er best?Og jeg har lltid hatt reima, eller Troll.... I år har vi T2H til gutt på 3år og Trollmonster til 6åring...dem er like fine og utrolig bra dresser..lillemann på 3 går i naturbhg og er ute i all slags vær!! Men min skolegutt har reima jakke men refleksbukse (dem var tomme for reimabukser når vi handla) og den er jo ubrukelig!! Blir våt bare man ser på snøen med den jo...=0( |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken vinterdress er best?Finner du Minymo på salg så hadde jeg glatt kjøpt det altså. De er nesten like slitesterke som T2H. Hvis størstemann ikke bruker så ofte dress, ville jeg kjøpt todelt. Da kan jakka brukes for seg. |
|
|
|
#67 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hvilken vinterdress er best?Kan nokon forklare meg skilnadane mellom dei ulike Reima-dressane?
|
![]() |
|
|