Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken vinterdress er best?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Hvilken vinterdress er best?
ReimaTec 42 40,38%
Troll 14 13,46%
Ticket2Heaven 26 25,00%
Mikk_line 3 2,88%
Helly Hansen 4 3,85%
Andre 15 14,42%
Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-09, 23:45   #61
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken vinterdress er best?

Vi har hatt Troll siden 2003, men nå i høst ble jeg så lei det jævla foret, at jeg gikk over til Reima. Likte passformen godt på Troll, men nok er nok. Slitasjemessig virket Troll veldig god. Har ikke nok erfaring med Reimadressene til at jeg kan uttale meg om det. Har en ReimaTec og en Buller&Bong. Er det ikke det den heter? Foreløpig erfaring er dog at ReimaTec er lettere og vannet preller av. Det gjør den ikke på den andre, selv om han ikke blir våt gjennom direkte.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 00:26   #62
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg er mest fornøyd med Reima tec +, mens vanlig Reima tec skal jeg aldri mer kjøpe pga dårlig slitestyrke.

Jeg er nesten like fornøyd med Trolldressene med fastfor.

Gammel 28-01-09, 08:04   #63
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Trolldressen skuffa meg også. Klissvåt til enhver tid.

Har ellers hatt dress fra Name-it og den har vi vært fornøyd med.

Har kjøpt inn Reimatec til lillebror til neste år nå, regner med det går fint med den, han blir to neste vinter.

Gammel 28-01-09, 09:49   #64
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

ReimaTec. Ingen over - mange under.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 16:12   #65
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Og jeg har lltid hatt reima, eller Troll.... I år har vi T2H til gutt på 3år og Trollmonster til 6åring...dem er like fine og utrolig bra dresser..lillemann på 3 går i naturbhg og er ute i all slags vær!! Men min skolegutt har reima jakke men refleksbukse (dem var tomme for reimabukser når vi handla) og den er jo ubrukelig!! Blir våt bare man ser på snøen med den jo...=0(
Nå lurte jeg på å kjøpe på salg til neste år...men får ikke bestemt meg..=0P
Molo i fine farger til 3åringen og Minymo til 6åringen eller T2H til begge....og skal jeg ha todelt til 6åringen eller begge deler...det har han i år, men ikke mye dress han bruker!! Ta todelt T2H og kanskje en Minymo dress som reserve...=0p men molo eller T2H til lillemann..
dette blei mye frem og tilbake....kom gjerne med meniger og forslag..=0P

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 16:21   #66
Left
Passiv

Standard

Finner du Minymo på salg så hadde jeg glatt kjøpt det altså. De er nesten like slitesterke som T2H. Hvis størstemann ikke bruker så ofte dress, ville jeg kjøpt todelt. Da kan jakka brukes for seg.
Molo sine har vi ikke testa, men har hørt mye bra om dem. Det er vel en av få vi ikke har prøvd enda.

Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 21:54   #67
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Kan nokon forklare meg skilnadane mellom dei ulike Reima-dressane?
Buller Bång
Reima
ReimaTec
ReimaTec+
eller kva dei no heiter alle sammen.

Forvirrande.

Me har vore fornøyd med alle dressane, me. Har hatt både Troll, Reima, Reflex og Skogstad. Storesøster likte ikkje Trolldressen sin når ho skulle kle seg sjølv. Det vat litt for mykje styr med det lause foret, og ull "lugga" litt og gav motstand sånn at det vart vrient å få på seg . Da måtte me gå til innkjøp av ein Reima vinterdress. Men fram til og med 3-4 år er Troll bra. Dei fleste tilsette i barnehagen skrytte av Troll-dressen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.