Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Badebukse i str 104 - Hvor finner jeg det?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-09, 21:50   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Badebukse i str 104 - Hvor finner jeg det?

Jeg og storebror var i svømmehallen i uka her, og da så jeg at badebuksa hans er i str 86. På tide å få en ny, tenker jeg.

Optimalt sett har jeg lyst på en IdaT-bukse - eller en annen stilig en.

Hvor finner jeg dette nå da? Noen som kan hjelpe meg? *prettyplease*

Gammel 23-01-09, 21:52   #2
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badebukse i str 104 - Hvor finner jeg det?

S har en fra Katvig. Det er mer en badeshorts da.
Jeg finner den ikke på nett mer nå, er fra ifjor, men jeg ser de har noen nå også som ser fine ut. Gå på www.katvig.dk og swimwear.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 21:53   #3
Left
Passiv

Standard

Vår er fra H&M.

Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 22:04   #4
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjøpte Lynet McQueen badebukse på Toys`R Us, veldig populær.

Gammel 23-01-09, 22:06   #5
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har kjøpt på Lindex, HM og Kappahl. Utvalget er ike så stort om vinteren. Kappahl hadde bare med Spiderman sist jeg var innom.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 22:06   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HM.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 22:34   #7
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

KappAhl har mange fine, der har jeg til og med funnet badebukser om vinteren. Og den badeshortsen fra Katvig er supersøt.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 22:51   #8
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Obs. (Men ikke kule, akkurat.)

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 22:56   #9
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har også fra HM, flere fine. Vår/sommerkatalogen kom for ikke så lenge siden så de har i hvert fall badebukser på nettbutikken hvis de ikke har fått de inn ennå.

Gammel 23-01-09, 23:21   #10
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lindex, cubus eller h&m

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 23:39   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var innom HM idag. De hadde en lynet mc queen i str 86 + svampebob i større størrelser. Får ta meg en tur innom lindex eller noe sånn da.

Gammel 23-01-09, 23:42   #12
Kneazle
Passiv

Standard

Denne fra Ellos var jo litt tøff:

Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:08   #13
linkn
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2009
linkn har et hav av muligheter foran seg
Standard

PAPPASHOP på Holmensenteret på nesbru har fått in vår og sommertøy og har 50% på det nå. badebukser,badeshortser i flere farger og varianter. Det er Metoo merket :-)

linkn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 23:24   #14
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Det minner meg på at jeg må få kjøpt til Poden også. Badebuksene begynner å bli litt tighte.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 00:04   #15
Lille Blomst
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
Lille Blomst har et hav av muligheter foran seg
Standard

Så noen fine på Lindex idag!

Lille Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 09:12   #16
puselini
Aktiv

puselini sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
puselini er litt kul
Standard

Såg mange fine badebukser på Kaph Ahl her om dagen. Tror jeg såg at det hang noen på HM og. Lynet og Spiderman.

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 16:09   #17
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dersom du enda mangler badebukse, har jeg lagt ut en for salg.

Gammel 30-01-09, 16:30   #18
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Dersom du enda mangler badebukse, har jeg lagt ut en for salg.

Den var kjempefin. :hjelper bare til:

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 19:58   #19
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Sjekker..Lillerosin sin tråd..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.