|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trånnhjæm
![]() |
Sv: Gammel bilstol til baby
Jeg var veldig i tvil etter at jeg krasjet, og hadde jo hørt at man skulle skifte stol. Så jeg dro innom Barnas hus på StorM senteret i Trondheim med bilstolen, og spurte. Var jo der i nesten èn time, for at de skulle finne ut noe. De ringte og styra, og fant da ut tilslutt; at så lenge stolen ikke var ødelagt o.l, så kunne vi fortsette å bruke den. Denne bilstolen er laget av isopor, og har ikke noe plast på seg. (ikke babybilstol). Og vi krasja i 50-60 km/t, bilen ble kondemnert. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er jo det jeg også syns, men jeg vil gjerne ha gode argumenter slik at mannen blir enig. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
tankefull
|
Det er noe av det merkeligste jeg har hørt. Hvilket bilstolmerke er dette?
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Gammel bilstol til babyMå bare få skyte inn at Barnas Hus er ikke en pålitelig kilde når det gjelder informasjon om barnesikring. Kunnskapene til de ansatte på BH er i byen er mildt sagt mangelfulle. |
|
|
|
#25 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Gammel bilstol til babyDet anbefales en maksimal levetid på 5-6 år på babystolene. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Gammel bilstol til babyJeg ville byttet.
|
|
|
#29 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Gammel bilstol til baby"Man brukar beräkna att en bilbarnstol har en livslängd på ungefär 10 år. Det bör dock inte vara äldre än ca 5 år då det tas i bruk av ett nytt barn. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Gammel bilstol til babyTakk for info, Autofil. |
|
![]() |