|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du for å få lange sterke negler?Glassfil har jeg
|
|
|
|
#22 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du for å få lange sterke negler?Jeg har lange, pene og sterke negler. Det eneste jeg gjør for å få de sånn, er å la de være - annet enn når jeg filer og tar på fransk manikyr. Sistnevnte gjøres ca en gang i uken. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva gjør du for å få lange sterke negler?Jeg kunne sikkert hatt lange sterke negler, men jeg vil ikke når jeg jobber i barnehage og har små barn hjemme. Men jeg gjør absolutt ingenting, de er bare sterke og knekker aldri. (det skjer jo at jeg lar de vokse før jeg klipper dem)
|
|
|
|
#24 |
|
Forvirret
![]() ![]() |
Sv: Hva gjør du for å få lange sterke negler?Hva er glassfil?
|
|
|
|
#25 |
|
Epikur
|
Sv: Hva gjør du for å få lange sterke negler?Jeg har alltid hatt veldig fine sterke negler. Jeg tar tran og drikker melk. jeg gjør ingenting med neglene, jeg filer dem nesten ikke engang, jeg bare klipper dem. Lakker dem ikke, jeg synes liksom ikke de får puste.
|
|
|
#26 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva gjør du for å få lange sterke negler?Er det ikke litt genetisk også? Jeg har hele livet hatt ganske mye negler, mens venninner av meg (med særdeles dårlige kosthold) har hatt ekstremt harde og flotte negler, uten å gjøre noe. Er det ikke som med tenner? Noen er rett og slett heldige og har sterke og sunne tenner omtrent uansett hva de gjør, mens andre virkelig må slite for å holde tennene sunne?
|
|
|
#27 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva gjør du for å få lange sterke negler?Filing, filing og filing. Og helst med glassfil (fil av glass), ja. Men det er jo saa kjedelig at jeg ikke gjör det, saa jeg fölger med og haaper paa et vidundermiddel. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
I farta!!
|
Sv: Hva gjør du for å få lange sterke negler?
Samme her bortsett fra at eg drikk ganske lite mjølk.
|
|
|
#29 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva gjør du for å få lange sterke negler?Nailtiques har en krem for negler og neglebånd som jeg hadde super effekt av da jeg tok av kunstnegler som hadde ligget på veldig lenge. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør du for å få lange sterke negler?Neglene mine er av typen som aldri brekker og blir lange og eh - kunne blitt fine. Men hvis jeg får i meg for lite kalsium så blir de flisete og brekker lett. |
|
|
|
#32 |
|
Carpe Diem!
Sv: Hva gjør du for å få lange sterke negler?
|
|
|
|
#33 |
|
Carpe Diem!
Sv: Hva gjør du for å få lange sterke negler?I går smurte jeg på sånn akrylneglelakk, å neglene er merkbart mye hardere i dag. Så nå er jeg jaggu spent på om jeg for en gangs skyld skal få lange sterke negler, NATURLIG
|
|
![]() |
|
|