|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Noen som har denne støvsugeren - Electrolux Ergorapido 2-i-1? Vurderer å kjøpe denne til kjøkken/stue, for å kjapt kunne få opp støv og smuler. Det er alltid et pes å gå opp etter den vanlige støvsugeren for å få opp småtteri. Vi har en vanlig billig håndstøvsuger, men den fungerer ikke allverden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Moder'n har den og hun er fornøyd, jeg har kun prøvd den et par ganger. Synes den er bedre på tepper enn parkett. Den er i hvert fall 10 ganger bedre og stiligere enn disse små som henger på veggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Broren min har den også. De er veldig fornøyd med den. Den står på kjøkkenet, så den er jo mye mer tilgjengelig enn en ordinær støvsuger.
![]() |
#4 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Den er fin å ha som ekstrastøvsuger. Min står på kjøkkenet og gjør det veldig lettvint å støvsuge opp småsøl på gulvet. Den er imidlertid ikke dugende som eneste støvsuger.
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1
Høres bra ut. Vi har vanlig støvsuger som vi bruker til hovedstøvsuging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Ei venninne har den og er veldig fornøyd. De er ganske stilige også.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Min mor og min søster har den. De er veldig fornøyde. Man må som sagt ha en ordentlig støvsuger også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Jeg har, den er helt topp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Off the map.
|
![]() Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Jeg har den, vel og merke første utgaven. Er sånn passelig fornøyd. Den er ikke super på smuler synes jeg, den har en sånn roterende børste og av og til børster den smulene utover.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Vi hadde en tidligere modell fra Electrolux av den typen støvsuger. Var vel ikke kjempeimponert og endte med at den ble brukt veldig lite. Ble gjerne lettere å omså tørke opp smuler etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
anglofil
![]() Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Jeg ble også inspirert av denne tråden og nærmest løp og kjøpte denne støvsugeren etter at jeg leste tråden |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Grattis med ny støvsuger!
![]() |
#14 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Kjenner at jeg føler for å løpe og kjøpe selv. Men hva er forskjellen på modell ZB2811 (som Skytte linket til) til kr. 999,- og modell ZB2815 til kr.1.495,- |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Jeg vet ikke hva forskjellen på de to modellene er. Klarte ikke å se forskjell på annet enn fargen da jeg var i butikken. Om kr. 999,- er tilbud eller ei vet jeg ikke. De har hatt den prisen et par uker nå i allefall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bare sær
![]() Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Med det navnet høres den ut som noe Reodor Felgen kunne konstruert.
![]() |
#17 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Vi har også gått til anskaffelse, dog ikke etter tips i denne tråden. Men naboene har sånn, og er fornøyd, og jeg er lei av smuler på kjøkkenet, under bordet, og i sofaen, samt hybelkaninene i trappa. Vår er oransj!
![]() |
#18 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Noen som har denne? Electrolux Ergorapido 2-i-1Oooh, nå har jeg testa håndstøvsugeren i trappa, med det lille børstemunnstykket på, og det gikk jo som en lek! Trappa vår er en hybelkaninfarm..
![]() |
#19 |
Pen. Så det så.
Sånn er det her også. Står i en krok på kjøkkenet og blir ALDRI brukt.
![]() |
#20 |
Sviiisj!!
|
Hmm, dette skjønte jeg ikke helt. Roterende børste?
![]() |
|
|