Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Guitar Hero - vanedannende

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-09, 13:09   #18
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Guitar Hero - vanedannende

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg kommer også til å spille MYE mer enn mannen. Men det sier jeg nå, bare vent til han har prøvd det!
Jeg går nok for PS2-versjonen, for da får jeg billigere spill. Jeg må jo ha ALLE, såklart.

Jeg må bare si det igjen, kjøp Xbox 360-versjonen! På PS2 kan du ikke laste ned nye låter fra Xbox Live. Hver uke så legges det ut nye låter som du kan kjøpe for en rimelig penge (rundt en 10-er for hver låt). Denne uken er det det nye albumet til Oasis (!) du kan kjøpe hele eller deler av. Det er en fantastisk måte og holde liv i spillet på. Og grafikken er en million ganger bedre på Xbox 360. Dersom du kjøper det på Xbox 360 og kjøper Rock Band 2 senere så kan du også låne Rock Band 1 av noen (meg for eksempel) og importere ALLE låtene inn i Rock Band 2 for en 50-lapp. Vips så har du 150 låter for 600 kroner.

Gitarene kan forøvrig fritt brukes om hverandre på Xbox 360. Rock Band finnes ikke på PS2.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.