Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Overskrift eller innhold, hva er viktigst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-09, 23:14   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?

Ja, her er hva jeg får for å forlate FP og istedet sitte på hekle- og strikkesider. Aha, min egen feil.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg tror nemlig ikke at Esme ville fått det samme svaret som jeg fikk fra torsk. Ikke fra aC heller. Jeg nevner nick nå fordi jeg gjorde det i HI. Nå sier sikkert Esme at hun aldri i verden ville funnet på å skrevet en sånn overskrift og et sånt innhold, og det er sikkert sant, men vi reagerer på forskjellige ting, der du reagerer, reagerer ikke jeg osv. Jeg tror uansett at en del brukere får mer slækk enn andre, og det er ikke alltid basert på at de skriver feilfritt, men hvem de er.

Jeg er enig i det som står her og det er jeg temmelig fasinert over. (Jeg er ikke fasinert over at jeg er enig, jeg er fasinert over fenomenet. ) Jeg opplever det som overraskende, jeg har selv en masse folk her på forumet som jeg setter veldig stor pris på og respekterer, men jeg opplever det som om jeg reagerer likt når folk gjør rare ting. (Mulig det er selvinnsikt jeg mangler siden jeg oppfatte det slik.)

Jeg synes selv jeg sier i fra på ting jeg reagerer på, uavhengig av hvem som sier det, og dette med å gi folk man liker bedre enn andre mer slækk, opplever jeg som litt ... rart? Hvis det er det de sier man reagerer på, så må man da reagere uansett?

(Og til hovedpoenget: Spikk or not to spikk. Jeg selv er generelt sett lite interessert i språk, og liker best å konsentrere meg om hva folk mener - eller rettere sagt hvordan jeg oppfatter dem - heller enn å kommentere ordfeil, orddelingsfeil eller overskrifter. Det er mange som er veldig språkflinke her, jeg synes det er greit med rom for de som ikke er så språkflinke. Jeg tror jeg har sagt ofte i fra om det også, for det er aldri noen som spikker på meg - selv om jeg skriver utrolig mye rart innimellom. )

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.