|
|
#223 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ShoppingtrådFøttene vokser på de eldste, og vi har ei lita ei skal ha sin første sommer med bare ben. Taylorshoes har str. 19/20 (2/3) i noen modeller. Dessuten var det salg på mange barnemodeller. Så nå venter vi på disse fra Taylorshoes: |
|
|
|
|
|
#224 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: ShoppingtrådDette er på vei i posten :glise: |
|
|
|
|
|
#225 |
|
Pauset
Sv: ShoppingtrådJeg bare måtte ha min siste veske. |
|
|
|
|
|
#226 |
|
Passiv
|
Sv: Shoppingtråd
Denne har jeg også kjøpt |
|
|
|
#227 |
|
Pauset
Ja har hatt den i OGO før, og likte den veldig godt. |
|
|
|
|
|
#229 |
|
Passiv
|
Sv: ShoppingtrådHar kjøpt denne nydelige grå kjøredressen i ullfilt med englevinger og glorie fra www.7kids.no |
|
|
|
#230 |
|
Passiv
|
Sv: Shoppingtråd |
|
|
|
#231 |
|
Metallica!!
|
Sv: Shoppingtrådtutta: Med fare for å virke eldig frekk her (det er ikke meningen altså) men hvordan får du (eller andre som føler seg kallet til å svare) deg til å kle på ungen englevinger? Jeg får så ubehagelige assosiasjoner til små barn med englevinger at det er til å gråte av. Eller er det bare jeg som trekker den sammenhengen?
|
|
|
#233 |
|
Pauset
Sv: ShoppingtrådHer har de flere vingesett, og leker i hovedsak féer. Vi synes vinger er søtt, og knytter det ikke til død, for å være helt konkret. Mange av dukkene til eldste har f.eks. vinger. Ordet engel har forøvrig for meg vært knyttet til å være snill, og kanskje litt for pliktoppfyllende på skolen. Jeg ble kalt "engleonge" som aldri gjorde noe galt. Gloria-xxxxxx brukte de også, og jeg hadde faktisk Pseudoengel som russenavn. Først de senere år har jeg hørt uttrykket knyttet til det å miste et barn, og da på nettet. Jeg vil anta at for mange er dette fortsatt et positivt begrep. Sist redigert av Dronningen : 02-02-09 kl 12:28. |
|
|
|
|
|
#234 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg har aldri koblet englevinger til døde barn før jeg ble aktiv på foreldreforum. Det er ikke sikkert det er en naturlig kobling utenfor nettverdenen.
|
|
|
#235 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har jeg tenkt over også. Derfor "grøsser" jeg litt når jeg er inne på nettsider hvor det selges interiør etc. til små barn, hvor det står: til englebarna. Jeg synes faktisk det er ubehagelig. Sikkert jeg som er sær, men etter mye nettbruk har englebarn fått en ny betydning.
|
|
|
#236 |
|
Passiv
|
For meg er ikke engel noe negativt i det hele tatt og forbinder det ikke med død. Men noe vakkert og uskyldig. Og ja,jeg tror på engler. |
|
|
|
#237 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: ShoppingtrådJeg har bestilt karnevalsdrakter til de to minste. Ape til lillefrøkna og Peter Pan til mellomste. Eldste vil ha Ben10-kostyme, men det får jeg sikkert tak i på den lokale lekebutikken, så det bestilte jeg ikke i denne omgangen.
|
|
|
#238 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: ShoppingtrådBarbarella: Herlige kostymer, særlig apekostymen. Får du tak i den i Norge? Pris?
|
|
|
|
#239 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Nei, det er det ikkje.
|
|
|
#240 |
|
Pauset
Sv: ShoppingtrådHar englebarnsmykke jeg også, og bruker det. Det representerer mine tre barn. |
|
|
|
![]() |
|
|