|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Kjøpe leilighet sammen med annen enslig forelderSlike ting er jeg egneltig ikke redd for i det hele tatt. Det skal gå an å lage klare avtaler i forhold til hvor lenge man skal bo, og når man skal selge, om én har forkjøpsrett, osv.
|
|
|
#42 |
|
Passiv
|
Sv: Kjøpe leilighet sammen med annen enslig forelderJeg tror heller jeg ville kjøpt en leilighet som var litt større enn jeg hadde behov for, og leid ut et par rom selv. Men det var om man fikk kjøpe større da - det avhenger jo litt av det. Dessuten er det ikke sikkert man får leid ut hele tiden heller, så man bør jo være sikker på at man ikke går konk om man ikke har leieboer kontinuerlig. |
|
|
|
#43 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe leilighet sammen med annen enslig forelderJeg kunne helt klar gått til det skritt å leid noe sammen med andre om jeg var singel med barn. Det er dyrt, og da jeg var det var det tøft å få endene til å møtes.
|
|
|
#44 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
Sv: Kjøpe leilighet sammen med annen enslig forelderJeg synes ikke det høres så dumt ut, så lenge man er klar over risikoen for at den andre flytter ut. Men, ett alternativ da er jo å selge seg ut, og få inn en ny. Om det står klart at man må finne en ny "andelseier" som du trives med, bør det gå.. Men, det kan nå by på problemer ja... |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Kjøpe leilighet sammen med annen enslig forelder
Det er vel like mye det sosiale, og det å ha noen i umiddelbar nærhet om det skulle skje noe. Og jeg ser at Poden hadde hatt godt av å forholde seg til flere personer i hjemmet sitt. Hos pappan er det også stort sett bare han og pappan. (Stesnuppa er der bare annenhver helg nå, og hun er bare opptatt med venner, så hun har ikkke så mye med poden å gjøre).
|
![]() |
|
|