Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Barnebursdag

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-09, 09:50   #1
Cheerilee
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2008
Cheerilee har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Barnebursdag

Takk for svar, alle sammen.

Vi har kommet frem til 15 barn som han skal få be. Guttene på samme alder ifra bhg og noen andre venner utenom... Men jeg blir ikke lei meg om kanskje 5 melder avbud

Så hva gjør vi for at det skal bli minst mulig kaos her? Blir glad for tips til leker og andre ting vi kan gjøre for å lage en morsom fest

Cheerilee er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 10:06   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Cheerilee, her.

Takk for svar, alle sammen.

Vi har kommet frem til 15 barn som han skal få be. Guttene på samme alder ifra bhg og noen andre venner utenom... Men jeg blir ikke lei meg om kanskje 5 melder avbud

Så hva gjør vi for at det skal bli minst mulig kaos her? Blir glad for tips til leker og andre ting vi kan gjøre for å lage en morsom fest

15 barn går fint. Selverfart, men sørg for å ha resten av kvelden fri etterpå.

Vi pleier å bruke litt tid på flasketuten peker på. Bruker det når gaver skal åpnes.
Deretter mat, litt frilek ( erfaringen min tilsier at jo mer organisert lek, jo mer kaos), kaker og vips har to timer gått.
Vi har aldri godteposer, men strør llitt digg på bordet.
I fjor hadde guttene kakepynting også; dvs. de pyntet selv sjokoladekaka de skulle spise.

Jeg ser det blir mer og mer vanlig å tre timers bursdag, noe som er helt uaktuelt her. To timer holder i massevis.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.