|
|
#1 |
|
Tilpasser tittel
|
BH-strJeg brukte E og DD, men etter å ha gått ned veldig mye så trodde jeg kanskje var endt opp på en D nå i sommer.
|
|
|
#2 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BH strPrøv en mindre omkrets.
|
|
|
#5 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BH strNår du går ned i omkrets må du samtidig gå opp i cup. Jeg har gått fra 85C til 75 E. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: BH str
Det sa en kamerat av meg også, av alle ting. ( han hadde sett et program på tv av alle steder
|
|
|
#7 |
|
Wooohhoooooo
Sv: BH strGå til Auds Undertøy på Strømmen, hun er flink og de hjelper deg om du vil.
|
|
|
|
#11 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: BH-str
Enig i at Ella M har fine bh'er. De er bare så vanskelige å få tak i opp i str E/F, ihvertfall på vår lokale Lindex.
|
|
|
#12 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: BH-strJepp, som de andre sier. Jeg gikk fra 85D til 70F med riktig hjelp, og de sitter så godt og ser så bra ut at jeg har kastet de gamle BH-ene. Jeg var på Change, men før det hadde jeg sett den bravissimovideoen som m^2 la ut her.
|
|
|
#14 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: BH-strBhen skal sitte godt, og det skal være umulig å få puppene til å falle ut. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Etylbarbital
Sv: BH-strJeg mener at Auds ligger på senteret, ja. Uansett hvor slappe skvettlapper man har så skal de ikke ramle ut når man har riktig størrelse og riktig snitt på BH-en. Pell deg av gårde!
|
|
|
#16 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: BH-strVeldig mange av de som bruker for stor omkrets har også BHen altfor høyt oppe på ryggen. Den skal heller være lavere bak enn foran. Det gjør underverker for holdningen!
|
|
|
#17 |
|
Etylbarbital
Sv: BH-str:Peker på Scarletts innlegg: Det som er viktig når man måler omkretsen er at den måles skikkelig stramt under bysten. BH-en skal sitte tett-tett uten å være ubehagelig. Først da har man en BH som gjør jobben sin. Sklir den opp bak så sitter den for løst og gjør ikke jobben sin. En BH er ikke en passiv oppbevaringsboks for bryster.
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: BH-strJeg har selv opplevd å bli omjustert fra en 85D til en 75F ved å gå til en skikkelig undertøysforretning. Det gjorde underverker for puppene mine. Det kosta litt også, men var definitivt verdt det.
|
|
|
|
#20 |
|
Etylbarbital
Sv: BH-strJeg glemte å skrive at en stor feil mange kvinner gjør er at de ikke anser sideflesket i brysthøyde som puppepotensiale - dette skal presses frem og inn i BH-en og gjør underverker for figuren. I stedet velger de for slapp BH i frykt for å få sidevalker i brysthøyde. Eller ryggvalker.
|
![]() |
|
|