Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

BH-str

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-09, 16:49   #1
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

BH-str

Jeg brukte E og DD, men etter å ha gått ned veldig mye så trodde jeg kanskje var endt opp på en D nå i sommer.

Bruker da 85 D, men når jeg bøyer meg så ramler " fordelene" mine ut
Det er kjempe irriterende å måtte rette på de hele tiden, så jeg lurer på om jeg fortsatt ikke kan bruke D, men DD. Eller om det er noe annet jeg må gjøre?

Det er formpressa cuper jeg bruker, og de er de som dekker mest av hele brystet, så jeg tror ikke kan bruke en annen model. Jeg har vurdert å gå til noen som kan det, men penger strekker ikke til å kjøpe noe dyrt.
( kjøper på kapp ahl og lindex)

Det kan være at de bare har blitt så slappe at ingenting funker

Gammel 03-02-09, 16:50   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH str

Prøv en mindre omkrets.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 16:53   #3
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Enda mindre? For jeg får alt røde merker av denne..

Gammel 03-02-09, 16:56   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mindre omkrets og større cup. Det er visst slik at nesten alle har for stor omkrets og for liten cup ifg de som kan dette.

Gammel 03-02-09, 16:57   #5
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når du går ned i omkrets må du samtidig gå opp i cup. Jeg har gått fra 85C til 75 E.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 16:58   #6
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Mindre omkrets og større cup. Det er visst slik at nesten alle har for stor omkrets og for liten cup ifg de som kan dette.

Det sa en kamerat av meg også, av alle ting. ( han hadde sett et program på tv av alle steder )

Jeg får prøve.. Takk for råd!

Gammel 03-02-09, 17:00   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Gå til Auds Undertøy på Strømmen, hun er flink og de hjelper deg om du vil.

Gammel 03-02-09, 17:41   #8
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Ligger det på senteret?

Gammel 03-02-09, 17:54   #9
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-str

Du har jo sett meg.. jeg bruker 75DD.
Har en del av EllaM(?) fra Lindex. Liker de godt. De er formpresset, ikke "kjerringaktige", og gir fin fasong.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 17:54   #10
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Henger meg på de andres råd her ja.

Selv gikk jeg fra 75C/D til 70E når jeg gikk på en skikkelig butikk og fikk hjelp.
Det er stooor forskjell, og jeg hater å bruke de gamle bh-ene mine nå.

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 18:01   #11
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Du har jo sett meg.. jeg bruker 75DD.
Har en del av EllaM(?) fra Lindex. Liker de godt. De er formpresset, ikke "kjerringaktige", og gir fin fasong.

Enig i at Ella M har fine bh'er. De er bare så vanskelige å få tak i opp i str E/F, ihvertfall på vår lokale Lindex.

Gammel 03-02-09, 18:04   #12
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: BH-str

Jepp, som de andre sier. Jeg gikk fra 85D til 70F med riktig hjelp, og de sitter så godt og ser så bra ut at jeg har kastet de gamle BH-ene. Jeg var på Change, men før det hadde jeg sett den bravissimovideoen som m^2 la ut her.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 20:01   #13
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Du kan jo måle selv. Mål omkretsen under BH'en og rund av nedover. Da har du riktig omkrets rundt ihvertfall.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 20:12   #14
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bhen skal sitte godt, og det skal være umulig å få puppene til å falle ut.

Midt fremme mellom puppene skal bhen sitte stramt inntil brystbenet ditt. Spilene skal følge nederste kant av brystet ditt, det skal ikke være tomrom mellom spilen og puppen på undersiden. På ryggen skal bhen sitte rett, ikke skrå oppover, da er den for stor rundt. Når du har fått på deg bhen tar du tak i puppen med motsatt hånd og drar den frem i bhcupen, få den bort fra under armene og frem.

Aller best er det nok å få riktig god hjelp til å finne størrelse og en model som passer deg. Jeg er supersær på bher men fy så deilig det er når de sitter skikkelig.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 20:16   #15
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener at Auds ligger på senteret, ja. Uansett hvor slappe skvettlapper man har så skal de ikke ramle ut når man har riktig størrelse og riktig snitt på BH-en. Pell deg av gårde!

Gammel 03-02-09, 20:35   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig mange av de som bruker for stor omkrets har også BHen altfor høyt oppe på ryggen. Den skal heller være lavere bak enn foran. Det gjør underverker for holdningen!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 20:39   #17
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:Peker på Scarletts innlegg: Det som er viktig når man måler omkretsen er at den måles skikkelig stramt under bysten. BH-en skal sitte tett-tett uten å være ubehagelig. Først da har man en BH som gjør jobben sin. Sklir den opp bak så sitter den for løst og gjør ikke jobben sin. En BH er ikke en passiv oppbevaringsboks for bryster.

Gammel 03-02-09, 20:50   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har selv opplevd å bli omjustert fra en 85D til en 75F ved å gå til en skikkelig undertøysforretning. Det gjorde underverker for puppene mine. Det kosta litt også, men var definitivt verdt det.

Gammel 03-02-09, 20:53   #19
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Ligger det på senteret?

Jepp, og de har litt salg på noen modeller nå så jeg.

Gammel 03-02-09, 21:01   #20
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Jeg glemte å skrive at en stor feil mange kvinner gjør er at de ikke anser sideflesket i brysthøyde som puppepotensiale - dette skal presses frem og inn i BH-en og gjør underverker for figuren. I stedet velger de for slapp BH i frykt for å få sidevalker i brysthøyde. Eller ryggvalker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.