|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Vaklende
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Hmmm, da får jeg utfordre Veronal til å velge alle de letteste løsningene i dag. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
lykkelig
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!
Det skal jeg sannelig gjøre så fort jeg kommer meg hjem til speilet. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
intro
|
Den lokale butikksjefen er på lag med deg:
|
|
|
|
#25 |
|
Metallica!!
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Åh kul tråd!
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Ehm. Noen av oss gikk tom for pm i går og har ikke kjøpt ny. Jeg er En som ikke drikker pm siden i går klokken ca 11. |
|
|
|
#31 |
|
Vaklende
|
Åh, det er den beste måten å starte på! Så flink du har vært. Går det like bra i dag? Det er deilig å være En som ikke drikker PM, hold ut. :heier: |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Bra og bra... Jeg fikk noen tabletter av legen mot den kløen jeg holder på å bli |
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Er du over suget nå eller får du fortsatt vann i munnen ved tanken på pm'en? |
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Det beste var egentlig drømmeprinsens respons. |
|
|
|
#35 |
|
Vaklende
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Så bra at du ikke kjørte via butikken i dag. Det er lurt å bruke dette vinduet, det er som oftest de litt mer impulsive og plutselige "Nå slutter jeg bare" som fungerer best. Sist redigert av Balanse : 04-02-09 kl 10:02. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Vaklende
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Har du like greit lagt om kosten til lavkarbo "mens du var i gang"? |
|
|
|
#38 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Heier tilbake! |
|
|
|
#39 |
|
Vaklende
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Klart du er En som ikke drikker Pepsi Max nå. Vann går vekk igjen. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Hvis du er i risikosonen for diabetes så er ketose ihvertfall neppe skadelig for deg siden det setter deg i andre enden av skalaen på blodsukkernivået - vekk fra der du får problemer. |
|
![]() |
|
|