Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jentetur til Praha og hotell?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-09, 12:58   #1
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jentetur til Praha og hotell?

5-6 venninner og jeg skal til Praha 12-15 mars. Billettene er i boks, men vi aner ikke hva vi skal gå for på hotellfronten.
Noen vi ha spa, andre (les; meg) vil ha litt luksus, mens et par andre igjen vil betale minst mulig for overnatting, men fremdeles ha det komfortabelt.

Av andre tråder om Praha her på FP, så slår det meg at det er mange som har vært i Praha, og som sikkert kan tipse om alt fra hoteller til spisesteder og attraksjoner.

Vi vil oppleve litt kultur, god mat, "kule" utesteder, og litt shopping.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 13:54   #2
Sessa
Ferskus

Sessa sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hordaland
Sessa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jentetur til Praha og hotell?

Har ikke vært der.
Men: "jeg er ikke sint, bare veldig, veldig skuffet".

Gammel 04-02-09, 15:17   #3
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sessa, her.

Men: "jeg er ikke sint, bare veldig, veldig skuffet".

Fordi?

Gammel 04-02-09, 15:24   #4
Sessa
Ferskus

Sessa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Fordi?

He,he så du har ikke sett reklamen. Noe med miljøagentene er bare litt misunnelig jeg da

Gammel 04-02-09, 15:35   #5
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sessa, her.

He,he så du har ikke sett reklamen. Noe med miljøagentene er bare litt misunnelig jeg da

Å? Nei, det har jeg ikke sett.

Gammel 04-02-09, 15:42   #6
Sessa
Ferskus

Sessa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Å? Nei, det har jeg ikke sett.

Det er en mor som skal bestille shoping tur, mens jenta i huset er miljøagent. Derfra jeg siterer... En ting til, ikke meld barna inn i miljøagentent, ikke sikkert du får lov å reise med fly lenger hi,hi

Gammel 04-02-09, 15:47   #7
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åååå Praha.

Jeg og to venninner var der i begynnelsen av Januar, fin by å feriere i. Vi låg på dette hotelet: http://www.prague.st/hotels/accommod...l-amarilis.php betalte 995 kr for tre netter.

Mange shoppingplasser inne i byen og så er det visst en del senter utforbi, men vi holdt oss i byen. Var en seks etasjers sko butikk der også.

Vi spiste på Thank God its Friday og så en som het Steakhouse, knall god mat.

Ha med varme klær, det er steinkaldt der nede.

Gammel 04-02-09, 17:40   #8
ingis
Fullverdig medlem

ingis sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
ingis har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi var 4 venninner som reiste sammen og leide denne leiligheten (nr. 13 toppetasjen) http://www.lundborgresidence.cz/lundborgresidence/ . Husker ikke nøyaktig hvor mye vi betalte, men det var ganske billig fordelt på fire personer.

Gammel 04-02-09, 19:10   #9
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har vært der flere ganger og kan sterkt anbefale denne restauranten. Ufattelig god mat og lave priser http://www.hybernia.cz/. Sist bodde vi på http://www.hotel-meteor.cz/en/ og var veldig fornøyd der. Vi kommer til å velge det hotellet neste gang også.

God tur.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 19:15   #10
Fruktflua
Sperret

Standard

Takk for flotte tips, jenter.

Nå er hotellet valgt, og det blir høyst sannsynlig dette. Noen som har bodd der?

Det virker jo som om alt er ekstremt billig i Tsjekkia? Eller tar jeg helt feil?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:34.