|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
geskjeftig
|
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Det har per dags dato ikke skjedd, men jeg ville nok sagt fra hvis jeg traff på et IRL-bekjentskap her inne. Og ville foretrukket å få vite selv, men per PM eller prikk fremfor å bli "outet" på forumet. Forumbekjentskaper gir jeg meg ikke automatisk til kjenne overfor, med mindre de tar kontakt eller det er en "nær" forumvenn.
|
|
|
#62 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg vil vite, og jeg ville sagt i fra. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Metallica!!
|
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?
Jeg vet hvem du er. : outer:
|
|
|
#64 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg har ingen venner her inne, men vet hvem noen er (de jeg har møtt tidligere bla fra SM og NM), men de vet jo også hvem jeg er.
|
|
|
#65 |
|
Passiv
|
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Ja, jeg hadde nok sagt i fra. Alt etter hvor nært jeg kjenner den eventuelle personen. |
|
|
|
#66 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?Jeg gir beskjed ja. Håper noen gir meg et pip om de kjenner meg igjen også.
|
![]() |
|
|