Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-09, 12:05   #61
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville dere sagt fra om dere oppdaget kjente her?

Det har per dags dato ikke skjedd, men jeg ville nok sagt fra hvis jeg traff på et IRL-bekjentskap her inne. Og ville foretrukket å få vite selv, men per PM eller prikk fremfor å bli "outet" på forumet. Forumbekjentskaper gir jeg meg ikke automatisk til kjenne overfor, med mindre de tar kontakt eller det er en "nær" forumvenn.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 12:14   #62
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil vite, og jeg ville sagt i fra.

Av en eller annen grunn tror jeg det er flere enn de jeg vet om, som vet hvem jeg er.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 21:48   #63
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Klart jeg ville sagt fra, sendt en pm. På samme måte ville jeg likt det om jeg fikk en pm dersom noen jeg kjente fant meg her.

Jeg vet hvem du er. : outer:

Jeg kjenner deg ganske godt og. :mohaha:

Gammel 03-02-09, 21:53   #64
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ingen venner her inne, men vet hvem noen er (de jeg har møtt tidligere bla fra SM og NM), men de vet jo også hvem jeg er.

Vet også at det er noen fra min hjemby her, men ingen jeg kjenner personlig.

Dette er altså hva jeg tror - kan jo være noen som kjenner meg her, men da håper jeg virkelig de sier i fra.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 23:26   #65
Lita
Passiv

Standard

Ja, jeg hadde nok sagt i fra. Alt etter hvor nært jeg kjenner den eventuelle personen. Og jeg hadde selv satt pris på om jeg fikk en PM eller en prikk der folk sa de kjente meg igjen og hvem de var.

Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 23:34   #66
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg gir beskjed ja. Håper noen gir meg et pip om de kjenner meg igjen også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:47.