Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg utfordrer-tråd!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-09, 13:48   #41
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Jeg utfordrer-tråd!

Over et døgn nå.

Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 14:26   #42
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Flink er du Smilefjes!

Gammel 04-02-09, 14:45   #43
Slettet bruker
Passiv

Standard

Takker.
Jeg har lært av Balanse.

Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 21:57   #44
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hvordan går det med dere? Er smilefjes Pepsi Max fri ennå? Har Knerten snakket pent til seg selv?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 22:05   #45
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Hmmm, da får jeg utfordre Veronal til å velge alle de letteste løsningene i dag.

Veronal tok utfordringen og gikk virkelig inn for å finne de letteste løsningene både i går og dag. :syyyyk: Nå har jeg snart liggesår og er lei av å være syk.

Kan jeg utfordre Amidriel til å gjøre et forsøk med et stevnemøte med litt sushi?

Gammel 04-02-09, 23:44   #46
Slettet bruker
Passiv

Standard

Smilefjes er pm-fri!
Og narkoman sånn ca. Fikk så vondt i hodet i ettermiddag at jeg måtte ta ibux. Følte meg veldig "på metadon" da.

Klør nesten ikke mer heller - hurra!

Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 23:50   #47
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Smilefjes er pm-fri!
Og narkoman sånn ca. Fikk så vondt i hodet i ettermiddag at jeg måtte ta ibux. Følte meg veldig "på metadon" da.

Klør nesten ikke mer heller - hurra!

Det er koffeinabstinensene. Drikk litt te eller kaffe.

Gammel 05-02-09, 00:46   #48
Slettet bruker
Passiv

Standard

Liker ikke kaffe, men te går det noen kopper av i dag.
Også ett glass av en ny sukkerfri saft med nesten ikkenoe karbo. Den var kjempegod.

Nå er jeg halvannet døgn uti, så nå snur jeg ikke!

Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 00:47   #49
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Jeg heier på deg! Dette klarer du!

Gammel 05-02-09, 03:08   #50
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Pepsi Max og annen light brus smaker jo helt forferdelig, så det klarer jeg meg veldig fint uten.

Gammel 05-02-09, 09:34   #51
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Så fint du støtter opp om oss Anonyme PM'ere da, Mams.

smilefjes, hør på Interference. Dette går kjempebra. Ikke gi deg!

Gammel 05-02-09, 09:34   #52
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Er du bedre i dag, Veronal. Du hadde virkelig vært kjempeflink.

Gammel 05-02-09, 11:33   #53
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Kan jeg utfordre Amidriel til å gjøre et forsøk med et stevnemøte med litt sushi?

Ditto den.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 15:08   #54
Slettet bruker
Passiv

Standard

Balanse - går det bra? Passert to døgn nå her.

Jeg utfordrer forresten aC til å spise frokost med proteiner i i morgen.

Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 15:10   #55
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Proteiner?

Gammel 05-02-09, 15:13   #56
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jepp!
Du må spise omelett!!!!

Neida. Det er mye annet også.

Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 15:14   #57
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Åkei. Jeg skal spise proteiner. (Det er proteiner i gulerøtter, sant?)

Gammel 05-02-09, 15:24   #58
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nope.
Men det er i nøtter, så hvis du spiser syv-åtte valnøtter ved siden av gulroten har du fått i deg både proteiner, sunt fett og omega3. Da er du klar for dagen.

Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 15:25   #59
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg trodde Omega-3 var djevelen selv.

Gammel 05-02-09, 15:26   #60
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jepp!
Men vi som ikke røyker skal ha noe som er litt farlig vi å.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.