|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dunjakkevaskespørsmål; hasterJeg tørket dunposen med en ku og en sau fra lekekassen. Fungerte som bare det! |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Live and let live
|
Sv: Dunjakkevaskespørsmål; haster
Hva mener du? Kan du utdype?
|
|
|
#24 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Dunjakkevaskespørsmål; hasterGule tennisballer kan farge av ... De er jo ikke ment til å brukes i tørketrommel, ... de skal egentlig brukes til andre, mer nyttige ting. (Nei, jeg mener ikke fartsdump til ski heller)
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvis man lærer barn å gå på langrennski et sted der det er laget løype, kan man legge en tennisball foran hver ski slik at barnet lærer å sparke fra. Det blir litt mer meningsfylt å gå på ski på den måten.
|
|
|
#26 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Dunjakkevaskespørsmål; hasterVel, jakken er ikke som den var. Selv med tromling med banketing inni. Den er langt tynnere og jeg kjenner dun i klumper. Dritt.
|
|
|
#27 |
|
Har bakt søte kaker
|
Æsj, så dumt. Hmm.. har du prøvd å riste og banke den litt da?
|
|
|
#28 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Dunjakkevaskespørsmål; hasterDet hjelper å tørketromle den flere runder etter at den er tørr også. Med flere tørre, rene banketing for å "jule den opp". Jeg har brukt tennisballer og avlagte tøysko med gummisåle/joggesko. Da blir de fluffy til slutt.
|
|
|
|
#29 |
|
Live and let live
|
Sv: Dunjakkevaskespørsmål; hasterMin var ganske slunken etter sist vask, men det har kommet seg. Har hatt den ekstra i trommel, ristet den en del og brukt den.
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dunjakkevaskespørsmål; hasterDM; vi testet tennisballtrikset på 3,5-åringen vår i vinter. Det er best når løypen er helt flat og fint preparert, på en skistadion for eksempel. Vi la en tennisball foran hver ski, og så skjøv gutten ballene foran seg når han gikk. Med stor glede og entusiasme! |
|
|
|
![]() |
|
|