|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedringHva med å lage en slags eventyrsetting ut av det? Det kunne gitt en fin snert i innlegget. Begynt med "Det var en gang...", og avsluttet med hovedpoenget - "Snipp, snapp snute, [et eller annet om at helsepersonell må bli mer lydhøre ift. foreldre/ mer samstemte i sine råd e.l.]. Så kan helsepersonellet være representert som "trollene" ("Det er normalt", sa trollet |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedring...og fokuser gjerne enda mer på plagene/ smertene til barna i innlegget du skal skrive. Det er noe som (naturlig nok) rører ved folk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedringFolk er forskjellige. Jeg ville ikke ha skrevet et leserinnlegg i avisen, men et brev til helsestasjonen med kopi til dem de rapporterer til.
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedring
Jeg likte bedre den sarkastiske tonen i hovedinnlegget som den er.
![]() |
#5 |
![]() Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedring
Det eventyret jeg hadde i tankene ville hatt rom for sarkasme i massevis. |
![]() |
![]() |
![]() |
|