|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Programmene slutter å svareDe siste dagene har alt hengt seg med jevne mellomrom. Firefox og mange andre programmer, og når jeg går på oppgavebehandling for å avslutte programmene så slutter den å svare også... Noen ganger får jeg ikke til å bruke ctrl-alt-del heller, ingenting skjer. Da får jeg ikke til å slå av maskina heller og må ty til uortodokse metoder for å få den av. Jeg regner med at det er et virus eller noe som forårsaker dette, men når jeg kjører virusprogrammet så henger det seg etter bare noen sekunder. (Jeg bruker Vista og har F-Secure fra Canal Digital.) |
|
|
|
#3 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Programmene slutter å svareJeg bruker Vista, og har i perioder hatt trøbbel både med Firefox og Explorer, særlig Explorer. Slutter å virke stadig vekk, særlig hvis jeg har flere vinduer åpne.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Programmene slutter å svareJeg hadde avinstallert virusprogrammet, og forsøkt et annet virusprogam. |
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Programmene slutter å svareJeg har hatt akkurat samme problemer, har oppdatert det jeg skal, men likevel. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Sv: Programmene slutter å svare
Men får du ikke oppgraderinger eller oppdateringer av Firefox innimellom? Min henger seg opp om jeg trykker nei noen ganger på den, og så funker det dersom jeg gjør det. Og så henger det seg opp/ låser seg dersom jeg har hatt Firefox oppe med mange faner over tid, så det er lurt å omstarte den i blant.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Programmene slutter å svare
Ah! Det var da det begynte. *iler til og oppdaterer Firefox* |
|
|
|
#10 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Programmene slutter å svareHar det noe med dette å gjøre kanskje: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=558041
|
|
|
#11 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Programmene slutter å svareDu må ikke stille programmene så vanskelige spørsmål.
|
|
|
#13 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Programmene slutter å svareEllers kan "let og I skal inde" metoden være grei. Avinstaller ett og ett program, og begynn med antiviruset. En annen metode er å gå i Task Manager og se hva som skjer, der skal det være logger over alt som skjer av betydning på datamaskinen din.
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Programmene slutter å svareJeg oppdaterte Firefox, Adobe Acrobat Reader og byttet virusprogram. Alt fungerer utmerket. |
|
![]() |
|
|