Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nike Shox

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-09, 22:44   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Nike Shox

Nike Shox Si meg, er ikke dette ganske billig for Nike Shox?

Jeg har ikke noe greie på modeller og slikt, men jeg har sett et par på dna som koster nesten 2000,-. De har jeg veldig lyst på!
Ser jo jeg kan finne noe lignende her til en langt billigere penge...

Hilsen Nike Shox-

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 22:50   #2
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nike Shox

Takk for link

Eg er også Shox-fan. Skulle gjerne hatt eit nytt par.

Gammel 05-02-09, 22:51   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde Nike Shox i skobutikken jeg jobbet før til 1650,-, så ja de er dyre. Men vet at du kan få de billigere også i Norge. Husker ikke hvor, desverre.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 23:01   #4
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Det var billig, ja. Jeg har gått ut 2 par og ønsker meg nye nå, så takk for link! Kommer nok til å bestille herifra.

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 23:02   #5
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Men dere som har prøvd de før, hvilke modell er ok?

Gammel 05-02-09, 23:04   #6
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg veit ikkje kva modellar eg har

Gammel 05-02-09, 23:05   #7
Nå også i farger

Standard

Denne likte jeg:

Gammel 05-02-09, 23:17   #8
Nå også i farger

Standard

Leser nå at de er fra Kina. Da forstår jeg jo prisen ...

Gammel 06-02-09, 00:06   #9
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor produseres Nike da?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 00:08   #10
Millivilli
Aktiv

Millivilli sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Millivilli er litt kul
Standard

Det er ikke fake da?

Millivilli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 07:49   #11
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av VerIng, her.

Hvor produseres Nike da?

Opprinnelig lagt inn av Millivilli, her.

Det er ikke fake da?

Det var min tanke også ... Noen som vet?

Gammel 06-02-09, 08:17   #12
Left
Passiv

Standard

De fleste jobbesko blir produsert i Kina og tilsvarende land. Jeg har nemlig sett på Discovery hvordan de lages

Om de er fake, så er de uansett like billige som et par billige joggesko herfra, og de er sikkert ikke noe dårligere - så her skal det bestilles et par så fort jeg får svar på et par spørsmål ang. størrelser fra dem.

Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 08:23   #13
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Leser nå at de er fra Kina. Da forstår jeg jo prisen ...

Det forklarer kanskje også hvorfor jeg måtte laste ned språkpakken kinesisk forenklet for å få se siden.
Shox er kjempefine sko, og utrolig deilige på foten. Takk for at du delte linken, Bella76.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 08:41   #14
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fiiiiiine sko, må satse på å finne de billige her i oslo jeg da. Bestiller aldri fra nett der jeg må betale med kredittkort etc *paranoid*

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 09:01   #15
Left
Passiv

Standard

Jeg har handlet utrolig mye på utenlandske nettsider, og har ALDRI blitt svindlet.

Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 09:10   #16
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg har handlet utrolig mye på utenlandske nettsider, og har ALDRI blitt svindlet.

Bruker ikke minibank eller nettbank heller jeg da , angst for det vet ikke hvorfor men

Gammel 06-02-09, 16:15   #17
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Bruker ikke minibank eller nettbank heller jeg da , angst for det vet ikke hvorfor men

Tenk hvor mye enklere det hadde vært for deg om du hadde hatt nettbank?

Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 16:26   #18
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Tenk hvor mye enklere det hadde vært for deg om du hadde hatt nettbank?

tror ikke det nei, har det enkelt nå jeg

Gammel 06-02-09, 18:24   #19
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nike-Sale@Hotmail.com

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 19:09   #20
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Nike-Sale@Hotmail.com

Det er da heeelt vanlig med hotmail-adresse vel?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.