|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Sende innbydelse kun for å ha gjort det?
Det går faktisk ikke på at den nye kona ikke vil at han tar kontakt, det er han selv som ikke vil.
![]() |
#22 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sende innbydelse kun for å ha gjort det?Vi har pleid å invitere folk vi vet ikke kommer. Men så har vi ikke noe imot dem heller.
![]() |
![]() |
#23 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Sende innbydelse kun for å ha gjort det?Jeg ville latt konfirmanten bestemme om han skulle inviteres eller ikke.
![]() |
#24 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Sende innbydelse kun for å ha gjort det?Hadde det vært for 1 år siden hadde jeg vel vært bare glad for at han driter i ungene, men nå har han plutselig blitt den eneste bestafaren ungene mine har.
![]() |
#25 |
Tøff
|
![]() Sv: Sende innbydelse kun for å ha gjort det?Jeg ser, til en viss grad, Sitronens poeng her. Jeg har selv kuttet all kontakt med min far, og jeg blir virkelig irritert de få gangene han ikke respekterer dette. På den annen side sett har jeg hatt anstendighet og baller nok til å faktisk snakke med ham om dette, og fortelle ham rett ut at jeg ikke vil ha mer med ham å gjøre. Så lenge denne personen bare forsøker å la sin tilknytning til dere "koke bort i kålen" fortjener ikke hans valg noen respekt fra deres side, synes nå moi.
![]() |
#26 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Sende innbydelse kun for å ha gjort det?Han har vel ikke akkurat avskrevet barn og barnebarn, men all kontakt skal skje ed at barna tar kontakt med han. Så lenge de gjør det kan de ha en god kontakt med han, men eksen og søsknene har gått lei, og gidder ikke mer den.
![]() |
#27 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørvestlandet
![]() |
![]() Sv: Sende innbydelse kun for å ha gjort det?jeg personlig ville vel sendt en innbydelse for syns skyld. Sånn for å vise at det ikke var JEG som avskrev han liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sende innbydelse kun for å ha gjort det?Når man hadde kommet så langt som til konfirmasjon, så hadde jeg nok ikke sendt. Nok er nok. Dvs. jeg hadde vel latt mannen ta beslutningen ved nærmere ettertanke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sende innbydelse kun for å ha gjort det?Vi sendte invitasjon til faren til gubben når yngstemann skulle døpes. Vi visste at han ikke kom til å komme. Men da hadde vi i allefall bedt han... Og lever faren når gutta skal komfirmeres så kommer vi til å sende invitasjon da og. Selv om de aldri ser han. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Sende innbydelse kun for å ha gjort det?Takker for mange innspill.
![]() |
|
|