|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Epikur
|
![]()
Jeg trenger en sånn. Kan jeg få kjøpe den?
![]() |
#62 |
Epikur
|
![]() Vi arvet en mikro som gikk rett i boden. Den røk på dynga sist det var kontainer her. Mikro er tull. Kaffetrakteren bruker jeg så godt som aldri, jeg liker best presskannekaffe. Hvitløkspresse bruker jeg aldri, den gjør etter hva jeg har hørt hvitløken vondt. Jeg smadrer og hakker.
![]() |
#64 |
Epikur
|
![]() Send meg en PM med pris og sånn. Jeg er så lei av å bruke propanapparatet til stormkjøkkenet når jeg skal lage Creme Brullee.
![]() |
#66 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Hva jeg fint klarer meg uten?
![]() |
#67 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() maiskolber |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Passiv
|
![]() ..................... Sist redigert av Justme : 11-10-06 kl 21:22. |
![]() |
![]() |
#70 |
Viser tenner
|
![]() Vi hadde nok klart oss helt fint uten blenderen vi bare MÅTTE ha for å lage smoothies - den er helt ubrukt etter 3-4 år |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Sliter med tastaturet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg er så husmorhåpløs at jeg aldri har gått til anskaffelse av unyttige ting- rett og slett fordi det aldri har falt meg inn at jeg trenger noe som helst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Aktiv
![]() |
![]() Jeg må trekke noe fra listen min, nemlig pastamaskinen! I går laget jeg nemlig pasta og fikk testet ut det skinnende, blanke maskinvidunderet mitt. Det var jo kjemperaskt, kjempegodt og ikke minst gøy! Anbefales! |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Ansvar for egen luring
|
![]()
Skriver under denne. Hvis jeg skal synse noe utover det, så må det være alle de fordømte glassene. Vannglass, plastglass, rødvinsglass, hvitvinsglass, farrisglass, konjakkglass... Arvet alt sammen. Jåleri! Vi gir det ivrig bort, det er hyggelig å kunne glede de stakkars menneskene som virkelig er interessert i slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
♡
|
![]()
Her brukes hvitløkspressa flittig til guttenes plastelina. Jeg var faktisk nødt til å kjøpe en til for det ble så mye krangel om den ene vi hadde
![]() |
#76 |
Sær og kresen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Barsett med shaker, liten visp og målebeger som vi fikk i bryllupsgave (selv om jeg i teorien skulle ønske jeg kunne fått litt oftere bruk for det.
![]() |
#80 |
Erfaren nok
|
![]()
![]() |
|
|