|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du blitt målt for riktig BH-str. noen gang? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
63 | 55,26% |
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
51 | 44,74% |
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?.... Sist redigert av kharadra : 15-08-09 kl 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg var i den andre enden, dvs at jeg jobbet i en undertøyssalong i mange år. Det var mange av mine kunder som fikk seg en a-ha opplevelse (og et par stykker som ble dødelig fornærmet |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Ja da jeg var gravid med frøkna. Burde kanskje gjøre det igjen, i og med at de ble gigantiske da jeg var gravid og ammet, men har trukket seg tilbake nå
![]() |
#66 |
Live and let live
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg tenkte jeg skulle prøve å gå ned rundt og opp cup, og det passet knallbra! Jeg har ikke hatt noen BH som passer så bra før, men jeg kjøpte den ikke, for jeg takler ikke å ha det så stramt rundt ryggen.
![]() |
#67 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?
Det går seg veldig fort til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?
Den Fantasiebh`n jeg har finnes i 65, og koster ikke mer enn 3-400 kr.
![]() |
#69 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Øh nei. Jeg synes sånne bh damer er like skremmende som sånne parfymeri-damer, og holder meg unna. Nå skal det sies at jeg har små pupper, og har sett Trinny og Susannahs bh-tips, så jeg tror størrelsen min skal passe bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Live and let live
|
Ja man kan vel få hvilken som helst størrelse når man bruker krem.
Tror du?
![]() |
#71 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?jeg tørr ikke måle meg for da finner jeg aldri noen bh i min str etterpå.. nå bruker jeg 95DD og den er stram syns jeg..
![]() |
#72 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg var jo så fornøyd med å ha greid å kjøpe BH-er med én cup større og én størrelse mindre, sånn som alle sier. Og så gikk jeg i en undertøysbutikk rett før jul og fant ut at jeg skulle ha enda én cup større.
![]() |
#75 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg er ikke blitt målt, men har målt selv, og det er umulig, rett og slett. Jeg er 65 cm rundt ryggen, og burde nok helst hatt 60 i omkrets, og da D eller E i cup? Ikke lett å finne, men jeg har funnet noen i 65D hos Change som sitter OK. Nå har jeg litt gravidpupper, og ser ikke fram til å måtte ut på BH-jakt.
![]() |
#76 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Høres ut som meg. Utrolig mange dårlige bh'er. Skal få skikk på sakene, men jeg må vente til amming er over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
intro
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh str noengang?
Fire ganger så mye som jeg vanligvis legger i en BH, altså.
![]() |
![]() |
#78 |
ekstremt trøtt
|
Jeg var på jakt den uka her siden amminga har gjort meg litt tynnere. 65 var omtrent umulig å finne, fant en 65D, men den var for liten. Jeg måtte kjøpe 70D og 70E å ha de på innerste hakket. Greit jeg ammer altså, men jeg har jo små pupper.
![]() |
#79 |
Pauset
|
![]() Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Nei, det har jeg ikke. Jeg var 80 B før jeg fikk barn. Etter det har jeg brukt alt fra 80-95 i omkrets og alt fra B til E/F i cup, både når jeg ammer og ikke ammer. Det kommer an på merke, fasong, vattering, skjæring osv. Så jeg burde nok absolutt tatt meg en tur og fått målt, ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Sviiisj!!
|
Jeg må si du mister litt troverdighet i akkurat denne diskusjonen, med tanke på avataren din akkurat nå.
![]() |
|
|