|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Åttlinglegen skal granskesDet er vel litt dårlig oversatt norsk. Såvidt jeg har forstått har hun, eller har snart, en master innen child care.
![]() |
#2 |
Ustabil
|
![]() Sv: Åttlinglegen skal granskesPrinsippielt syns jeg det vil være svært vanskelig å sette en konkret grense i forhold til familiestørrelsen. Om noen har 6 barn fra før ser jeg ikke noen grunn til å nekte IVF, så lenge de betaler selv. Skulle man sette en grense - hvor skulle da den gå? Og hvorfor? Andre, som får barn helt på egenhånd, må jo verken godkjennes av barnevern eller be om tillatelse for å få barn nr. 12. Sånn sett kan jeg ikke se at IVF skiller seg ut, og mener at det ville vært problematisk å lage slike grenser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Åttlinglegen skal granskes
Eh, jo. Jeg er smått sjokkert over at du i det hele tatt kan komme med en slik uttalelse.
![]() |
#4 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Åttlinglegen skal granskes
Du kødder nå håper jeg? Ett tvillingsvangerskap er ett risikosvangerskap i seg selv, ett trillingsvangerskap er ett ekstremt risikosvangerskap og oppover derfra går det bare en vei mtp.risiko for komplikasjoner hos mor og ekstremprematur fødsel og med alle de risikoer det innebærer for barna. Det er galskap hverken mer eller mindre å sette inn 6 egg. At noen kan gjøre det for penger burde være ulovlig og straffbart med større straff enn å miste legelisens. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|