Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva er din unnskyldning ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-09, 01:44   #21
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din unnskyldning..

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Kan ikke huske sist jeg sov til kl. 15, men det hørtes ganske deilig ut.
Sleng kaka over til meg.
Kveldsvakta har vært litt vel slepphendt med snopet her så ingeting igjen til meg.

Er ikke så veldig deilig egentlig. Det er litt sånn at man står opp og lurer på om man skal spise frokost eller middag.
Og så har vi det faktum at man gjerne føler seg litt dottete i hodet da. Litt fyllesyke-følelse. I alle fall har jeg det slik. Så det er ikke å anbefale med mindre man har jobbet nattevakt.

Ingen av de du passer på som har litt snop i skapene da? Leste en historie for ikke lenge siden om en sykepleier(?) som hadde drukket seg full på beboernes cognac.
Men det er nok ikke å anbefale med tanke på ringvirkningene det kan få å snoke i skapene til beboerne / pasientene mens man er på jobb.

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 01:48   #22
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

De våkner så lett vettu.
Kan ikke snoke da.

Det står likør på kjøkkenet, men jeg tror jeg står over gitt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 01:51   #23
Lita
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Lita baker bløtkake hun.

Alternativ: Lita sitter utenfor soverommet til D-S som ikke på noen måte vil sove.
"Itte såva mamma, lese eventyr vettu"

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 03:37   #24
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Er på nattevakt, jeg også.

Gammel 08-02-09, 03:58   #25
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vært på byen og er ikke trøtt. Har generelt lakenskrekk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 04:32   #26
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg burde vel egentlig ikke oute meg selv på denne måten, men her er Dronningen av Glade Vanvidd..
Vi kom hjem fra skitur nå.

Måneskinnstur til Hakadal/Råsjøstua og MYE snø. Vi dro hjemmefra 18.12, og hjemme nå.

Jeg lover på tro og ære aldri å starte så seint på en 10-kilometers lang skitur igjen. Ever. Med 3 barn, pulk, en vennine og Queen Glade Vanvidd.

Gammel 08-02-09, 04:38   #27
Lita
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Jeg burde vel egentlig ikke oute meg selv på denne måten, men her er Dronningen av Glade Vanvidd..
Vi kom hjem fra skitur nå.

Måneskinnstur til Hakadal/Råsjøstua og MYE snø. Vi dro hjemmefra 18.12, og hjemme nå.

Jeg lover på tro og ære aldri å starte så seint på en 10-kilometers lang skitur igjen. Ever. Med 3 barn, pulk, en vennine og Queen Glade Vanvidd.

Det var litt av en skitur!!!

Jeg er våken igjen nå, fordi jeg våknet til et helvetes rabalder fra bikkja. Han ligger vanligvis helt rolig i buret sitt, men nå stod han i vinduet å "kjefta" på noen rådyr på tur. Og da får jo selvfølgelig ikke jeg sove igjen. :ikke spesielt godt sovehjerte:

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 04:44   #28
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg våknet av minsten som skrek,og får ikke sove.Tett i nesa og nyser i ett sett.

Gammel 08-02-09, 05:12   #29
Lita
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Jeg våknet av minsten som skrek,og får ikke sove.Tett i nesa og nyser i ett sett.

Uffe. God bedring til gutten!

Jeg fant igjen trøttheta mi, så da laller jeg, for 4 gang i kveld.

God natt!

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 05:24   #30
Albertine
Passiv

Standard

Jeg har en femåring med førti i feber og en halvannetåring som hyler som en stukken gris uten at jeg skjønner hva som er i veien. Det har vært Texas her siden kvart over to, og det er jeg som har morgenvakta...

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 06:49   #31
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Uffda, dere som har syke barn.

@Forbrukerkverulant: Det må jeg si var sprekt gjort. Ungene må jo ha syntes at det var kult. Eller ikke kanskje?

Da tar jeg snart "kvelden". Om et par timer er det sengen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:16.