|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Cake or death, og annet fra IzzardJeg var der takket være Kif, som dro meg med. Jeg hadde ikke hørt om fyren før, men Kif kjenner meg og insisterte. Og advarte etter beste evne før showet... blokemode or not? Jeg holdt på å besvime og forstår ennå ikke hvordan jeg kan ha gått glipp av ham.
![]() |
![]() |
#22 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Cake or death, og annet fra IzzardTror ikke det er så mye tysk, men på Circle-DVDen kan man se ekstramateriale med en timesversjon av showet på fransk. Det er ganske fasinerende men det funker veldig dårlig ...
![]() |
#23 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Cake or death, og annet fra IzzardIzzard er jo så britisk, kan det funke med ham på tysk eller fransk? Tvilende.
![]() |
#24 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Cake or death, og annet fra IzzardDet er ikke oversatt show, men et tilpasset. Han drar litt "turist"-gag'er, og om kulturforskjellene etc. Enkelte av "vitsene" er bare direkte oversettelser fra det engelske skriptet som overhodet ikke funker på fransk, derav absurditeter som krever kjenneskap til det opprinnelige materialet. Jeg har bare sett det 1 gang, for å si det slik.
![]() |
#25 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Cake or death, og annet fra IzzardEddie Izzard var forresten på Johnatan Ross show fredag forrige uke - se hele intervjuet (vær obs på 2 deler!) (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Cake or death, og annet fra IzzardÆsj, jeg får ikke sett noen av klippene på PC`n her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Cake or death, og annet fra IzzardGenialt, Lisa, takk.
![]() |
|
|