Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-09, 19:46   #261
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Kjøpte jeg meg 4 kopper på Kremmerhuset!
En utrolig fin serie. Tror det kan bli flere. Perfekt til cappuchino!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-02-09, 20:42   #262
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Dette vitrineskapet er også på plass, det rommer mye og passer fint hos oss. (Fra Ikea)

Vi har vært på IKEA i helga, og har blant annet kjøpt dette vitrineskapet. Syns det er veldig fint, og stort. Og på grunn av den lure plasseringen vår kan jeg ha rot og handlelister og sånt i skuffen!

I tillegg har vi kjøpt MALM skyvedørsgarderobe til vaskerommet. Der trengte vi virkelig skapplass, i tillegg til at vi på sikt må tømme kontoret, siden det skal bli bittelillebrors rom.

Også ble det så klart litt i tillegg. Fire ekstrastoler til spisebordet når begge klaffene er i, dusjforheng, litt lys og annet småtteri. Er godt fornøyd!

Gammel 01-02-09, 20:50   #263
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

guniss: jeg så på de koppene. Kjøpte du de med eller uten skål? Eller var det mer en tallerken, kanskje? Lurer på om jeg kanskje må ha noen av de, vi trenger bittelitt mer farge inn i heimen her. Fine, ja!

Gammel 02-02-09, 18:17   #264
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

guniss: jeg så på de koppene. Kjøpte du de med eller uten skål? Eller var det mer en tallerken, kanskje? Lurer på om jeg kanskje må ha noen av de, vi trenger bittelitt mer farge inn i heimen her. Fine, ja!

Jeg droppet skåler.
De hadde 30% på serien til og med 9.feb. Så jeg skal ta en sjekk til.
Liker de kjempegodt!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 02-02-09, 21:41   #265
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjem, utstyr, interiør; jeg har hvertfall bestilt enda flere Baggubags!
En stripete:

To små så jentene kan hjelpe til å bære fra butikken:

Og en kjempestor:

Vi bruker disse til det meste av handling, og kjører de bare i vaskemaskinen hvis de blir møkkete.

emm er ikke aktiv  
Gammel 02-02-09, 22:24   #266
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Nytt kaffe/frokostservise hos oss. Foreløpig kun to sett, de var nemligen utsolgt for annet, men har lagt inn en bestilling og venter på mer.

"EGO" fra Iittala

Gammel 02-02-09, 22:48   #267
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Nytt kaffe/frokostservise hos oss. Foreløpig kun to sett, de var nemligen utsolgt for annet, men har lagt inn en bestilling og venter på mer.

"EGO" fra Iittala

de der har vi også, i kaffe og te. Fine!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 02-02-09, 23:04   #268
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

EGO har vi også. Eneste som er dumt er at middagstallerknene (om man skal ha de) er så store at de knapt går inn i oppvaskmaskinen.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 03-02-09, 23:35   #269
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne har jeg kjøpt til det nyoppussede lekerommet.

Og denne har vi kjøpt til oss selv
4Bari i sort skinn istedenfor, den kostet rundt 21 000, men det var -15%, så han rundet ned til 17 000, og vi fikk gavekort til jul, så måtte ut med 14 000, er temmelig fornøyd med både pris og produkt!

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv  
Gammel 05-02-09, 21:46   #270
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Denne i lilla. Den skal være mors go'stol

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 05-02-09, 22:22   #271
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jålebeinet: den er dritkul. Hva koster den?

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 05-02-09, 22:52   #272
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Jålebeinet: den er dritkul. Hva koster den?

I butikk: rundt 22'. Jeg fikk en litt lavere pris.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 07-02-09, 15:43   #273
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kjøpte jeg meg 4 kopper på Kremmerhuset!
En utrolig fin serie. Tror det kan bli flere. Perfekt til cappuchino!

Inspirert av denne tråden var jeg innom Kremmerhuset i dag, og kjøpte fem kopper med tilhørende tallerkener, og to boller. De hadde mørkeblå i tillegg til de fire over her, så jeg kjøpte en av hver. Det ble riktig så lekkert i vitrineskapet det ligger bilde av litt lenger opp på samme side! Snuppa skal på overnatting hos tante i dag, så jeg satser på å ta serviset i bruk i morgen, en rolig, sen frokost med bare meg og mannen.

Gammel 07-02-09, 16:02   #274
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt to sånne lamper; en i rød til kjøkkenet og en i lilla til stua:

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 07-02-09, 18:01   #275
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Skremmern: Lekker! Jeg har den rosa/lilla i stua selv. Når får jeg se de stilige nye stolene dine?

Bærekraftig er ikke aktiv  
Gammel 07-02-09, 18:28   #276
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Syns den lampen (frå Kartell) ser kjempefin ut! Kva kosta den?

Syrin er ikke aktiv  
Gammel 08-02-09, 15:14   #277
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Betalte litt over 1500 pr. stykk. Her er spisegruppen:

Sist redigert av Skremmern : 12-02-09 kl 14:10.
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 08-02-09, 16:08   #278
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Shit, Skremmern, det der er lekkert. Jeg trekker tilbake det jeg sa om stolene.

Ami er ikke aktiv  
Gammel 09-02-09, 00:26   #279
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Åh, fy søren så lekkert! Vi har forresten samme spisebordet. Jeg har hvite Pantonstoler rundt mitt (sammen med hvite IKEA-stoler)

Stilig tapet, også. Skal du ha den rosa lampen over spisebordet?

Bærekraftig er ikke aktiv  
Gammel 09-02-09, 00:47   #280
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne har jeg kjøpt meg

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.