Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger hjelp til tema på barnerom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-09, 16:18   #1
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger hjelp til tema på barnerom

Jeg må abonnere på denne...

Vi skal fikse et felles rom til en 1,5 åring og en femåring....det er også en utfordring, siden interessene er så forskjellige (men de har lyst å dele rom!).

Jeg har tenkt på dyr som tema. Det elsker begge to, og det er jo tidløst?

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 16:20   #2
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Jeg må abonnere på denne...

Vi skal fikse et felles rom til en 1,5 åring og en femåring....det er også en utfordring, siden interessene er så forskjellige (men de har lyst å dele rom!).

Jeg har tenkt på dyr som tema. Det elsker begge to, og det er jo tidløst?

Her er det en ettåring og 4.5 åring som skal dele rom. Ettåringen får litt Små Einsteins på sin side, og storebror litt Star wars på sin side. Planter, stjerner og romskip går igjen over hele rommet.

Gammel 08-02-09, 16:22   #3
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi valgte å male veggene hvite, og satser på wallies som dekor. Enkelt å bytte ut etter hvert.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 16:55   #4
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Her er det en ettåring og 4.5 åring som skal dele rom. Ettåringen får litt Små Einsteins på sin side, og storebror litt Star wars på sin side. Planter, stjerner og romskip går igjen over hele rommet.

Hun er jente og han er gutt...og jeg drømmer (selvfølgelig ikke politisk korrekt) om å få inn litt rosa... Så, jeg tror at dyr kan være tingen for oss. Farlige tigrer, slanger og løver for han og noen rosa elefanter for henne? :unnskyldforlitttrådkupping:

Wallies er fine, ja!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.