Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har dere åpnet opp tørketrommelen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-09, 20:41   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere åpnet opp tørketrommelen?

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

Mener du der du tar ut det filteret og skyller av masse støv eller inni tørktrommelen? Jeg får tak i det ytterste,men ikke det innerste. Kan man bruke støvsuger der altså?

Det er et deksel vi må åpne i nedkant foran på trommelen, og inni der er det et stort metallfilter vi må ta ut og skylle, og det må være helt tørt før vi kan sette det tilbake i maskinen. Må gjøres ca. 1 gang i måneden. Det kan være smart og lese bruksanvisningen nøye, for det tok sin tid før vi oppdaget det her. Sikkert forskjell fra merke til merke, men greit å sjekke.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 20:43   #2
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Stort smil

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det er et deksel vi må åpne i nedkant foran på trommelen, og inni der er det et stort metallfilter vi må ta ut og skylle, og det må være helt tørt før vi kan sette det tilbake i maskinen. Må gjøres ca. 1 gang i måneden. Det kan være smart og lese bruksanvisningen nøye, for det tok sin tid før vi oppdaget det her. Sikkert forskjell fra merke til merke, men greit å sjekke.

Det har jeg også, tar ut å renser jevnlig. Men kan det og skal det støvsuges der inn?

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 20:54   #3
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Må det være helt tørt før man setter det inn igjen?

Gammel 08-02-09, 21:01   #4
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

oj, jeg har ikke satt det inn igjen helt tørt har skylt av å satt det inn igjen jeg

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 21:26   #5
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også et sånt, og renser med jevne mellomrom. Likevel var maskinen full av lo da jeg åpnet dekselet på baksiden.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.