Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeansutfordring

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-09, 19:30   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeansutfordring

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har et problem - jeg er så innmari rar. Dermed er det vanskelig å få tak i bukser.

Jeg liker jeans.
Lenge har jeg brukt jeans fra Lindex, men nå passer ikke modellene der mer. Det vil si - de gamle buksene passer alle sammen, men ikke de modellene de har i butikkene nå.

De er for trange i lårene alle sammen. Og går jeg opp i størrelse så er de fremdeles for trange i lårene, men da også altfor vide i livet og over magen.

Og for å gjøre det hele enkelt er jeg 180 høy - med veldig lange bein.

En konklusjon er at jeg er mislykka og at det ikke finnes klær til meg. :snufs:
Et håp er at det finnes en jeans der ute et sted med romslige lår til en rund dame som sykler masse, som ikke er beregnet på stor mage likevel, og som ikke er syltrang nederst for det er ikke pent på meg.

Noen som har tips?

La redoute har en dongeribukse med 88-lengde.
Den er vid nederst og sitter pent over rumpe og lår. Den ser ikke så kul ut på bildet, men er ganske kul på. Jeg tror Ellos solgte den før, men nå er det altså LaRedoute som har den. Vent litt så skal jeg linke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:24.