Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Colour kids

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-09, 23:46   #21
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Colour kids

Det går helt greit. Den blir altfor stor, snufs.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 23:49   #22
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg oppdaget det, så svarte deg i bunadtråden også

Trist at den var for liten da

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 23:56   #23
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Tester for harde livet vi nå, med unge som vokser som ugress er dette nå den eneste vinterdressen vi har som passer til han så den får han med seg i barnehagen. OG han er aktiv så det skal ikke bli noe problem å få testet skikkelig.

Jeg snakket med damen i butikken (hun har skikkelig peiling). Dressen til 1400 kroner er akkurat samme dress som den til 1000 kroner. Den eneste forskjellen er at den dyreste er laget for ekstrem kulde og er sinnsykt varm.

Men du har den dressen til kr 1400 (1500) ??? Min er helt maken, bare at den er brun med rosa mønster Virker veldig veldig bra, så jeg gleder meg som en unge til å få prøvd den ut (bare så kjipt at jeg må vente til neste vinter ). På Babyshop hvor jeg kjøpte den, hadde de jeg snakket med, ikke så mye å si om dressen egentlig. Bare at de mente den skulle være veldig bra og at de iallefall ikke hadde hørt noe negativt eller fått klager. Jeg lovte dem forøvrig å komme med tilbakemelding når vi har fått testet den....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 23:57   #24
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Jeg oppdaget det, så svarte deg i bunadtråden også

Trist at den var for liten da

For stor. Men si ifra neste gang du har noe kult a.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 00:05   #25
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

For stor. Men si ifra neste gang du har noe kult a.

Ja, ikke sant, jeg mente for stor Går litt fort noen ganger!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:32.