Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Utskjelt på SFO

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-06, 09:15   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Selvsagt tuller jeg ikke. En offentlig unnskyldning er på sin plass. Hun fortjener å drite seg ut for det hun gjorde og de andre barna + din datter fortjener å se en voksen legge seg langflat etter en tabbe, samt at da skjønner alle at slik oppførsel er ikke lov fra en voksen.

Herregud, drit ut, kryp, slikk meg i ræva?? Er det noen måte å gjør det på? Hevn?

Safran: Jeg kan fostå hva sitronen mener, og jeg er delvis enig. Jeg hadde definitivt tatt kontakt med personalet. SFO-lederen. Slik oppførsel er uakseptabel.

Sist redigert av Hyacinth : 13-12-06 kl 10:55.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 13:37   #2
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du ikke får noe svar i dag heller, er det på sin plass å ta kontakt med nærmeste leder. Man kan ikke oppføre seg sånn overfor barn, å skjelle dem ut på den måten er helt uakseptabelt. (ja, overfor voksne også, selvsagt )

Jeg har møtt enern, og maken til grei og veloppdragen jente skal man lete lenge etter. Selvsagt kan den snilleste jente få et røkk, men det virker jo ikke som dette er tilfellet nå. Å bli urettferdig straffet er noe som sitter veldig dypt i magen på meg, det er ingen ting som gjør meg sintere. Å få kjeft og straff for noe man ikke en gang får lov til å forklare seg om, det trigger alle strittepunktene mine og ejg blir rasende, krenket og sint. det er slike ting jeg sliter ordentlig med å tilgi og komme over.

Min varmeste sympati med enern!

Gammel 13-12-06, 13:40   #3
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Utskjelt på SFO

Oj, du må fortelle hvordan det gikk.
Jeg hadde absolutt tatt det grundig opp med de ansatte, ikke bare vedkommende som gjorde det, men også h*ns overordnede.
Og vedkommende burde så absolutt legge seg flat og gi jenta di en ordentlig unnskyldning.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 19:50   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Å unnskylde seg = drite seg ut?

Nei, selvsagt ikke. Har jeg sagt det da? Jeg mener bare at er man virkelig så mye bedre enn motparten når man kun er ute etter å få henne til å krype for deg og drite henne ut? Er DET den rette måten å gjøre det på?

For å presisere en annen ting, så synes jeg denne personen ikke burde ha jobbet på SFO i det hele tatt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:58.