Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spotify – gratis musikk streamet til PC/Mac

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-09, 11:05   #61
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify – gratis musikk streamet til PC/Mac

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Å, ja: Etterpå fant jeg denne siden, som deler ut invites: http://spotify.mikromann.net/

Brukte denne
Funket fint!

Sist redigert av Anne : 11-02-09 kl 11:18.
Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 11:20   #62
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Brukte denne
Funket fint!

Jeg og! Thanx!

Gammel 11-02-09, 11:30   #63
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

lakka.se legger ut invitasjoner

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 11:33   #64
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sakset fra diskusjon.no:
Hvis dere lurer på hvordan man finner ut hvor mange invites man har, så finner man det enda enklere ved å starte spotify. Da kommer det en blå linje øverst der det står hvor mange invites du har.

Jeg har spotify oppe, men får ikke noen blå linje?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 17:51   #65
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hvor ser man om man har invites å dele bort? (Regner ikke med at jeg har det, men.)

Hvis du går inn på Help -> Your account øverst på linjen, så kan du logge deg inn på brukerkontoen din og der står det hvor mange invites du har.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 17:59   #66
Kneazle
Passiv

Standard

Brukte denne
Funket fint!

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Jeg og! Thanx!

Så bra!

Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 18:01   #67
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Takk for linken, Urt! Jeg fikk meg spotify mandag takket være deg. Dere må høre på Jarle Bernhoft!

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 18:02   #68
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan opparbeider man seg koder til å dele med andre?

Gammel 11-02-09, 18:20   #69
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Nokon seier at det er helst dei som betaler som får invitasjoner å dela ut, og dei som har gratis versjonen får tildelt litt sånn dann og vann. Kva som stemmer veit eg ikkje, eg har i alle fall ingen.

Så gøy at så mangen fekk tak i koder og kan kose seg med musikk no.

Gammel 11-02-09, 19:43   #70
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Hvis du går inn på Help -> Your account øverst på linjen, så kan du logge deg inn på brukerkontoen din og der står det hvor mange invites du har.

Hmm, jeg får bare opp et søkerfelt når jeg åpner Help. Har versjonen for mac da, kanskje det har noe å si?

minibolle mai 2012
Gammel 11-02-09, 19:48   #71
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Hardware.no har en enkel konkurranse der de deler ut invitasjoner: http://www.hardware.no/artikler/vi_d...tasjoner/67831

Skål!

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 19:52   #72
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil også gjerne inviteres.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 20:11   #73
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hardware.no har en enkel konkurranse der de deler ut invitasjoner: http://www.hardware.no/artikler/vi_d...tasjoner/67831

Skål!

Denne fungerer med riktig svar, jeg fikk nettopp en invitasjon.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 20:12   #74
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Hmm, jeg får bare opp et søkerfelt når jeg åpner Help. Har versjonen for mac da, kanskje det har noe å si?

Jeg vet ikke? Men her kan du logge deg på brukerkontoen din:
https://www.spotify.com/en/account/overview/

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 20:17   #75
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg vet ikke? Men her kan du logge deg på brukerkontoen din:
https://www.spotify.com/en/account/overview/

Takk, det var nok den jeg lurte på.

minibolle mai 2012
Gammel 11-02-09, 20:26   #76
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Denne fungerer med riktig svar, jeg fikk nettopp en invitasjon.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 01:09   #77
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har også mac-versjonen, men får opp mange valg under "help", blant annet kontoen min?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-09, 11:32   #78
Sessa
Ferskus

Sessa sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hordaland
Sessa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Er det en strikket vagina du har som avatar?

Gammel 14-02-09, 11:26   #79
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Er det en strikket vagina du har som avatar?

Det er garnfittan, ja.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-09, 21:26   #80
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Å, ja: Etterpå fant jeg denne siden, som deler ut invites: http://spotify.mikromann.net/

Jeg brukte denne nettopp, og er inne De hadde 62 invitasjoner igjen da jeg var der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.