Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Politi med hijab?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-09, 23:17   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politi med hijab?

Jeg følger diskusjonen litt fra sidelinjen siden jeg ikke har noen sterke argumenter i denne debatten. Det jeg vet er at jeg ikke klarer å spa fram skepsis mot en diskret hijab i kombinasjon med politiuniform. Jeg prøver så godt jeg kan å hause meg selv opp i forhold til at hijab knyttes til religion og at tanken bak etter min mening er kvinnefiendtlig. Det hjelper ikke det heller.

En ting jeg om mulig føler meg enda sikrere på etter at denne saken kom opp, er at jeg synes at vi skal kvitte oss med statskirken. Har fulgt med på diskusjoner på TV hvor det vises til at det faktisk er et kors på politiuniformen, men kritikerne til hijab svarer ikke i forhold til dette synes jeg. Jeg identifiserer meg like lite med et kors som med en hijab.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.