Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Da damene dro" på tv2

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-09, 11:18   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Jo takk, forventer vel ikke at noen skal bry seg om hvodran vi har det! Men må jo få lov å bli overrasket over at folk har det stikk motsatt av hva jeg har hatt inntrykk av!!
Lurer på hvor alle damen som tar mye husarbeid er i denne diskusjone, for det virker jo som det er meg og kråka som er dem eneste!! ??
Er sikkert mange her på forumet som ikke ser, gidder å svare på denne tråden, men jeg har et helt annet bildet av hverdagslivet enn det som har kommet frem av tråden her!! Og jeg blir overrasket!
Jeg er jo glad i mannen min og setter jo selvfølgelig pris på det han gjør, ellers hadde jeg nok ikke vært sammen med han mer!
Men som jeg har skrevet er at han gjør jo en del, men kan sikkert bidra mer enn han til vanlig gjør, noe jeg har skjønt er vanlig rundt om!
Og vi har faktisk satt oss ned og laget en plan! Selv om det ikke bør skrives om her! Skal ikke tynge noen med mine hverdagsproblemer!! Trodde bare forumet var nettopp til det!! Og bruke seg selv og sin situasjon!!
Tingen er jo den at jeg skriver jo her og virker sikkert vinglete, men vil jo også forsvare min situasjon, og jeg skriver jo at jeg er enig med det de fleste skriver her!!!

Jeg er lei for det om jeg er på jordet i denne tråden! Jeg mener iallfall ikke noe vondt med det som skrives!! Og jeg synes det er et tema som er vanskelig men også intressant!!

Jeg tror kanskje det er best jeg trekker meg fra diskusjonen, jeg tror det rett og slett det blir for vanskelig å ordlegge meg rett, for ser jeg stadig blir misforstått! Jeg gjør det kun for mitt eget beste ikke pga noen eller noens komentarer!!!
Men kommer nok til å følge med i tråden da!!

Spennende tema!!

Ja det er ganske vanskelig å skjønne hva du mener. Du skriver lange innlegg og har en svært rotete skrivestil. Det at du bruker så mye utropstegn gjør at det får en veldig ropete og kveksete stil, det er vanskelig å lese det uten å se for seg noen som bare roper liksom.

Jeg tror du og kråka skiller dere ut i forhold til resten av FP, her er det svært mange kvinner og menn som har jobber som krever så mye at partner være med å dra lasset. Men når det er sagt så er ikke FP nødvendigvis så representativ i forhold til befolkningen ellers i landet.

Det du må bestemme deg for er om du synes det er greit å ha det som dere har det. Så spiller det da ingen rolle om andre synes det er rart å ha det sånn. Jeg fatter ikke at kråka gidder å ha det sånn som hun har det, hun skjønner sikkert ikke at jeg gidder å jobbe så mye istedet. Vær sin smak, voksne mennesker må tåle at andre ikke er enige, og at man, om man er fornøyd står på at man har gjort det riktige for seg selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.