Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Erfaring med Troll 2-delt allværssett?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-09, 23:37   #4
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaring med Troll 2-delt allværssett?

Takk. :deler:

Intet negativt å melde. Verdt hver krone, skikkelig solide greier og dønn vanntett.
Vet du hva jeg digger med POP som ikke Troll har på todelt. POP buksa har skikkelig borrelås oppe i livet. Jeg har en superslank unge, alle bukser er for store i livet og må snurpes ihop, ellers må det være regulerbar strikk inni.
POP buksa er perfekt med borrelåsen, og den sitter dønn når den er "klistret" på.
Og så har POP glidelås nederst på bena, uten innsydd for innenfor glidelåsen sånn at benet blir skikkelig åpnet nederst når glidelåsen åpnes.
Verdens besteste forklaring gitt.
Skjønte du?

Jeg elsker Troll. Pr i dag har jeg 4 Trolldresser i hus.
Men når det kommer til todelt har jeg vært så fornøyd med POP, hatt i to sesonger nå, at jeg ikke har vurdert Troll sin.
POP dressen vi har er i dongerilook med røde glidelåser. Kjempetøff.

Skal du kjøpe POP nå?
Skiftet du mening?

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:06.