|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Sitter egentlig bare her, tven er på i bakgrunn. |
![]() |
![]() |
#83 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg fyrer i peisen, det er en god ting. |
![]() |
![]() |
#86 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg sitter å finner ut hvor langt det er fra Geilo til Kristiansand. 41 mil.
![]() |
#89 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Akkurat spist, prøver å kvinne meg opp til å gå på tur. |
![]() |
![]() |
#90 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)sitter å vente på at pizzaene vi har laget skal bli ferdig stekte. Ingen som orket å vente 1 time med å steike de. så blir tilig kvelds kos.
![]() |
#92 |
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Ser på Wall-E og døyver dårlig samvittighet for å ha spist seigmenn med å spise sunne brødskiver uten smør, men med tomat i stedet for pizzaen jeg har lyst på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Ferdig!
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Sitter egentlig å vurderer om jeg skal legge meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Teller ned
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Venter på at storesøster og samboer skal komme hjem fra legevakt. Hun har hatt høy feber siden tirsdag, ligger bare på sofaen, snakker i ørska og hoster som en storrøyker. Har kastet opp et par ganger og klager over smerter i magen. Jeg var redd for lungebetennelse, men de kunne ikke høre noe, men hun var veldig rød i øret. Nå som jeg ikke trenger å møte noe helsepersonell, skal jeg ta meg et glass rødvin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Sjekker nettbuss avganger for nesteeldste ...
![]() |
#99 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Er kvalm av snop og tørker snørr og tårer etter å ha sett "Søstrene Boleyn" på dvd.
![]() |
|
|