|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
En pinlig oppdagelse på kjøkkenetI dag har jeg rødmet over grytene på kjøkkenet. Jeg innså nemlig at å koke rømmegrøt selv er omtrent like vanskelig som å lage hvitsaus fra bunnen av. Det vil si latterlig enkelt. Hvitsausposene er det flere år siden jeg lot stå igjen i butikkhyllene. Desverre kan jeg ikke si det samme for rømmegrøtposene. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: En pinlig oppdagelse på kjøkkenetRømmegrøt og bernaisesaus var de siste posedinosaurene her i huset. Nå får vi vel finne en grei og lett oppskrift på sausen sånn at vi kan få bernaisepizzaen 100% hjemmelaget og skuffene 100% fri for Toro og dets like. Anyone? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En pinlig oppdagelse på kjøkkenetBernaisesaus og hollandaisesaus syns jeg er for komplisert å lage fra bunnen av når man skal lage vanlig middag. Da må det være påskemiddag, jeg må ha kjøkken for meg selv og mange timer til rådighet.
|
|
|
#5 |
|
Glad
|
Sv: En pinlig oppdagelse på kjøkkenetRømmegrøt ja? Man tar en pakke fra Fjordland og putter den i mikroen.
|
![]() |
|
|