|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvilken hånd har man giftering på?Min kjære har ringen på høyre hånd. Jeg hadde den på høyre hånd, helt til jeg gikk opp i vekt. Av en eller annen pussig grunn er høyre ringfinger nå for tykk, men venstre ringfinger går fint, så da bruker jeg ringen på venstre.
![]() |
#43 |
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hånd har man giftering på?Da jeg giftet meg bodde vi i Sverige, og da hadde vi den på venstre. Nå bor vi i Norge og har den på høyre.
![]() |
#46 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken hånd har man giftering på?Tror du? |
![]() |
![]() |
#49 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilken hånd har man giftering på?Det er vel som man velger, selv om tradisjonen tro har vært høyre hånd her i Norge. Vi har den på høyre hånd; men akkurat nå har ingen av oss den på - min ble for liten etter to graviditeter
![]() |
#50 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilken hånd har man giftering på?
Helt logisk; om du er høyrehendt så er faktisk din høyre hånd større enn din venstre fordi du bruker den hånden mer
![]() |
#51 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvilken hånd har man giftering på?Kommer helt an på hvilke andre smykker jeg går med. Og om den i det hele tatt passer inn med dem. *jåle*
![]() |
![]() |
|
|