Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Hvilken Vår/høstdress skal dere kjøpe/bruke i år?
Ticket2Heaven 10 9,62%
Troll 15 14,42%
Reima 44 42,31%
Reflex 10 9,62%
Annet merke 19 18,27%
Var dette en dårlig poll? 6 5,77%
Deltakere: 104. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-09, 01:30   #61
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken vår-/høstdress skal du kjøpe/bruke i år?

Denne fargen som på jakken, har en unge i bhg i tynn vår/høstdress. Eller hadde i høst da. Og jeg har sett den til salgs på finn som vårdress.

Dem har en dress på vårkolleksjon som heter Uffo Suit da, usikker på om det er vårmodellen, men ville tro det siden den ligger under spring 2009.
Litt skeptisk til fargene da.
Her er den, får den i andre farger også:

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 09:14   #62
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg har pleid å ha name-it sin. God og rimelig.

Nå i år tror jeg vi hopper over denne, synes sesongen for slike dresser er veldig kort, dessuten har vi Troll vinterdress som kan brukes uten ulldressen inni.

Jeg synes ofte at det a) er så kaldt at man bruker vinterdressen, b) er så fint at de leker ute i vanlig bukse og en vindjakke eller c) så vått at de bruker regndress.

Gammel 15-02-09, 09:32   #63
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Nå i år tror jeg vi hopper over denne, synes sesongen for slike dresser er veldig kort, dessuten har vi Troll vinterdress som kan brukes uten ulldressen inni.

Jeg synes ofte at det a) er så kaldt at man bruker vinterdressen, b) er så fint at de leker ute i vanlig bukse og en vindjakke eller c) så vått at de bruker regndress.

Dette tror jeg er veldig avhengig av hvor i landet man bor. Vi (bor i Oslo) fikk masse skryt av PoP-dressen til knerten og han brukte den mye.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 12:12   #64
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes også høst/vårdress er nødvendig her i Vestfold.
Ikke "må ha" kanskje, men veldig kjekt.
I bhg er dem veldig glad for det og en nokså vanntett dress er bedre enn regntøy synes jeg da. Da skal det sies at jeg HATER regntøy. Så prøver å bruke det til kun dem mest regnfylte dagene. Så langt det lar seg gjør.
Og så synes jeg det er delig å slippe sand i alt av lommer ol så lenge det lar seg gjøre.

Gammel 15-02-09, 13:05   #65
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

De hadde T2H vårdress på junior og på Tuppen og lillebror på lambertseter i fjor i allefall . Mulig den også kommer på fru lyng i og med at de hadde vinterdressen . Men det finnes vår høstdress . I fjor var de små rutete i grønt /blått og grønt/ rosa .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 13:10   #66
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som har greie på todelte høst/vår dresser?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 13:11   #67
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ciela, her.

De hadde T2H vårdress på junior og på Tuppen og lillebror på lambertseter i fjor i allefall . Mulig den også kommer på fru lyng i og med at de hadde vinterdressen . Men det finnes vår høstdress . I fjor var de små rutete i grønt /blått og grønt/ rosa .

Takk for tipset. Vet du om noen av dem sender??
Har akkurta sende forspørsel til bebito i Trondheim. Dem har hatt før og har hørt dem sender.
Får vel ikke svar før i morra.

Gammel 15-02-09, 13:22   #68
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Ville prøvd Tuppen og lillebror . Veldig hyggelig butikk med godt utvalg av ticket .
http://www.lambertsetersenter.no/?aid=9075048

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 13:24   #69
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ciela, her.

Ville prøvd Tuppen og lillebror . Veldig hyggelig butikk med godt utvalg av ticket .
http://www.lambertsetersenter.no/?aid=9075048

TUSEN TAKK!
Skal skrive mail til dem etter på.
Bare sette en bolledeig først.

Gammel 15-02-09, 15:43   #70
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

TTH, jeg har alt dress til de begge to.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 16:36   #71
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

S har en Trolldress som vil passe til våren uten for. Til høsten er den sikkert for liten. Da tror jeg ikke han får noen høstdress; jeg tenker meg en jakke og en overtrekksbukse. Perioden barnehagen tok på høstdress var helt minimal, det blir mye regntøy.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 17:48   #72
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh. Etter å ha prata med søstrene mine kom jeg på at jeg har jo hatt HH vår/høst dress til Hannah et par år. Glemsk? Hun brukte jo de masse!
Så nå mangler jeg jo en !?

å jakt:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 18:11   #73
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reima MILLA, er de ok?
Ser de koster 700 kr her: https://jobbogfritid.secure.flexiweb...view/20057079/

Gammel 15-02-09, 18:52   #74
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Reima MILLA, er de ok?
Ser de koster 700 kr her: https://jobbogfritid.secure.flexiweb...view/20057079/

Hmmm, ja den så fin ut.
Tro hva som er forskjell på den og den til 1175kr? Er det bare ny og eldre modell?
Er litt nysgjerrig på disse, men så var det den TTH dressen da.

Gammel 15-02-09, 19:00   #75
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Mulig dette er fjorårets modell.

Gammel 15-02-09, 19:04   #76
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Bloggen
Butikken

Men hvor finner man dressene på nettbutikken?

Gammel 15-02-09, 19:16   #77
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Troll og Po.P (2-delt).

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 19:24   #78
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men hvor finner man dressene på nettbutikken?

Tror ikke de dressene hadde kommet enda. Men kom snart.

Gammel 15-02-09, 19:25   #79
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Hmmm, ja den så fin ut.
Tro hva som er forskjell på den og den til 1175kr? Er det bare ny og eldre modell?
Er litt nysgjerrig på disse, men så var det den TTH dressen da.

Det er fjorårets dresser de selger ut til 700.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-09, 22:12   #80
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Aner egentlig ikke. Minsten på 2 år har troll dress i vinter som det var meining å ta ut foret på men jeg er ikke fornøyd med den når det gjelder å være vanntett.
Lyst å prøve TTH. Prøvde Reima i fjor og var veldig fornøyd med den da, men lyst å prøve noe nytt.
Eldstemann på 5 år tror jeg ærlig talt ikke trenger noe vårdress, han begynner på skole til høsten så jeg tror det er bortkastet penger.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.