|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Shopoholiker bøkeneJeg har lest noen av dem. De bør leses i riktig rekkefølge.
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Shopoholiker bøkene
|
![]() |
![]() |
#3 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Shopoholiker bøkeneåh de er så bra.. du må lese de i rett rekkefølge ja.. for å liksom bli kjent med rebecca.
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ShopoholikerbøkeneJeg synes de var underholdende, veldig lettleste. Også er de best på engelsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ShopoholikerbøkeneJeg har lest flere bøker av den typen, og mange er sinnsykt dårlige. Men disse synes jeg faktisk er godt skrevet. Storyen er kanskje litt klisjé, men språket er godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat sånn opplevde jeg det også.
![]() |
#8 |
I farta!!
|
Hm, de lovar ikkje godt. Eg er veldig økonomisk og skjønar meg ikkje (blir nesten irritert)på folk som ikkje betalar med ein gong eller ikkje har betalingsvilje....hmmm...
![]() |
#9 |
ekstremt trøtt
|
Jeg er også en sånn person, men likte bøkene likevel. Lettlest og grei underholdning som krever lite tankevirksomhet. Perfekt for en som tenker for mye til vanlig.
![]() |
#10 |
I farta!!
|
Høres bra ut.
![]() |
|
|