|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laks (eller annen fisk) i folie?Takk for masse tips. Kan noen si meg noe ca. antall minutter sånne porsjonsstykker av laks skal steke? Jeg klarer ikke å se når en fisk er ferdig jeg og evnt. at bena slipper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Laks (eller annen fisk) i folie?Hm, det kommer litt an på tykkelsen, men rundt 20 minutter burde være greit. Med laks eller rød fisk ser du veldig greit om den er ferdig eller ikke, de blir blekrosa hele veien gjennom. DU kan bare ta dem ut av ovnen og pille litt med en gaffel hvis du ikke ser ordentlig.
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laks (eller annen fisk) i folie?Tusen takk for svar. Det er bare det at jeg måtte bare vite om det er ca. 10 minutter eller 20 minutter som gjelder. Da vet jeg liksom når sånn ca. jeg kan forvente at det skal være ferdig, sånn at jeg kanskje klarer å se det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laks (eller annen fisk) i folie?Jeg har grillet torskefilet med purre flere ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|